Knut Ole skrev:Hvit flagg! Kapitilasjon![]()
Eller for å sitere deg; "Dette var utydelige formulert".
Jeg veit ikke hvor mange ganger jeg den siste uka har forsøkt å få fram at Fuller har vært en STOR spiller (i mitt skjønn tiårets beste) og bl.a. skrevet: "Kvalitet og kreativitet mikset i sammen = Fuller.....på sitt beste." En god Fuller går selvsagt langt utenpå f.eks. Walters. Allikevel har jeg forsøkt å introdusere flere tanker samtidig (kvalitet vs. fall i fomkurve & manglende fokus/holdninger - og hans eget "ansvar" for å korrigere kursen), men jeg foreslår at vi heller tar det over en øl på pub'en
-Tottal- skrev:Det er nå Pulis igjen må vise hva han klarer å mestre som manager. Når han har reddet oss tidligere fra nedrykk, ble han 0-0 spesialist og det reddes oss to ganger fra nedrykk til nivå III. Han er/var drivene god til å få det meste ut av gråstein med Wooooork aaaarrd! holdning og små ressurser. Da var det få eller ingen "stjerner" på laget, alle var i samme bås om å kjempet for laget. Nå er som kjent situasjonen litt mer komplisert. Kampen for å overleve er den samme, men spillerstallen med store egoer er noe som det virker som han sliter med. Kombinert med at det kreves en spillestil med kvalitet og kreativitet for å henge med i PL. Få er flinkere til å få frem vilje og guts hos spillere enn Pulis, men er han mannen som får Stoke City til Top 8 (eller 6) ? Jeg trur ikke det. Han er en hard nøtt, en mester på å kjempe med ryggen mot veggen, men neppe til noe mer enn et middels PL lag. Uannsett ressurser til spillekjøp....Vi rykker Ikke ned (jadda, er fortsatt optimist), men vi klarer heller ikke å ta ett skritt videre som et etablert PL lag.
Brukere som leser i dette forumet: rukia og 1 gjest