Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg Kjell Ola » 24 Feb 2011, 11:50

Henta frå Nettavisa:

"Stoke planlegger å handle stort til sommeren. Manager Tony Pulis har uttalt at 'there will be lots of changes' på Britannia Stadium, om Stoke opprettholder sin gode plassering."

Så da må vi håpe at Stoke held seg på øvre halvdel av tabellen slik at det kan bli i alle fall "nokre" endringar. Er det slik at "du trur det ikke før du får sjå det"?
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Feb 2011, 12:56

Kjell Ola skrev:Henta frå Nettavisa:

"Stoke planlegger å handle stort til sommeren. Manager Tony Pulis har uttalt at 'there will be lots of changes' på Britannia Stadium, om Stoke opprettholder sin gode plassering."

Så da må vi håpe at Stoke held seg på øvre halvdel av tabellen slik at det kan bli i alle fall "nokre" endringar. Er det slik at "du trur det ikke før du får sjå det"?

Jeg tilhører nok kategorien som ikke tror det før jeg får se det, for "changes" har da mannen vitterlig snakka om flere ganger oppgjennom åra? Noe har selvfølgelig skjedd, men i forhold til hva han har proklamert så har det ikke levd opp til forventningene i forhold til slike spesifikke temaer.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 05 Mar 2011, 19:31

Mannen ser mer og mer ut som en klovn, han er pr dags dato leder for Premier leagues dårligste lag.
Han vet selv at han ikke har noen plan b, og har ingen svar på hvordan han skal får laget ut av gjørma.
Han selger unna de beste spillerne før transfer deadline, mens motstanderne forsterker seg.

Nå når han har fått panikk og ser hvor det bærer, så skjeller han ut lokalmedia som ikke vil støtte hans patestiske spillestil.
Når det så er gjort så er det fansen sin tur, nå retter han skytset mot fansen som han mener har blitt for storforlangene.
Nei Tony Pulis din tid er over,takk for nå og ha det bra.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 05 Mar 2011, 19:55

Når man spiller ræva, taper og ikke scorer i ørten kamper på rad. DA MÅ MAN FOR FAEN PRØVE NOE NYTT!!!! Nei, ikke TP, samme ultradefensive 4-5-1 hvor ALLE baller slås opp til Carew, som vinner en del av de og stusser videre til INGEN! Dette er patetisk, NÅ MÅ NOE GJØRES!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 05 Mar 2011, 20:30

jeg er drittlei måten vi spiller på, og de manglende resultatene! men jeg tviler på at tp får sparken av coates! i tillegg er det ikke mange managere der ute som kan gjøre suksess med det laget vi har nå! det er kjøpt inn for å spille direkte osv, men en annen må tørre å ta offensive valg. hvor idiotisk er det ikke å spille med to spisser som begge liker å ligge dypt?!?! fuller en den eneste i troppen som har et snev av gjennombruddshissighet, men benkes! :(
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Mar 2011, 21:23

Han får ikke fyken av Coates. Det er jeg nesten helt sikker på.
MEN( og dette har jeg sett noen svært tynne rykter på de siste ukene ), John Rudge skal visstnok slutte. Pulis flyttes til hans jobb og inn kommer Martin O`Neill som manager. Rykter som sagt, men jeg tror det hadde vært en bra løsning.

Jeg tror Pulis hadde fått sparken i en god del andre PL-klubber med lignende formkurve. Så kan man diskutere i det vide og breie om det alltid er smart. Jeg er, generelt sett, mer tilhenger av å bytte trener mellom sesongene. Fordi man da i tillegg kan kvitte seg med noe av spillermaterialet også. Får vi inn en ny manager i morra, hvordan skulle han da ha fått skikk på Delap, Whitehead, Jones, Walters, Shawcross, Wilkinson, Collins, Pugh og resten av de ukoordinerte spillerene i troppen? Jeg tror vi kanskje hadde gått fra vondt til værre. Rett og slett fordi spillerene ikke er bra nok, uansett manager.

Den store feilen, slik jeg ser det, var å unnlate å handle/selge i Januar. Okei, Carew er grei, men det tar neppe lang tid før han begynner å bli lat igjen. Å selge Tuncay,uten å erstatte han med en spiller med tilsvarende egenskaper, er selvfølgelig komplett galskap. Ingen midtbanespillere eller backer inn var en klar vurderingsfeil av Pulis. Jones er allikevel den største missen Pulis & co. har gjort i år. Her ble mye penger kasta rett ut av vinduet og alt satt på ett kort. Hadde Pulis bare lånt øre ett sekund eller to til de av oss som ser en god del fotball, så hadde selvfølgelig Jones aldri blitt henta inn. Han har hatt tett opptil nøyaktig den prestasjonskurven jeg forventa og forutsa. Ja, faktisk litt dårligere også. I ett land hvor Janteloven står sterkt, så kommer fort stempelet som "besserwisser" o.l. når man skriver slikt, men faktum er at flere enn meg, både den engelske Sunderland- og Stokefansen, er enige i beskrivelsene av "KJ", og var det allerede den gangen han ble kjøpt inn. Dessverre...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 05 Mar 2011, 23:13

MEN( og dette har jeg sett noen svært tynne rykter på de siste ukene ), John Rudge skal visstnok slutte. Pulis flyttes til hans jobb og inn kommer Martin O`Neill som manager. Rykter som sagt, men jeg tror det hadde vært en bra løsning.

Dette er virkelig interessant! Martin O`Neil har stort sett gjort utrolig gode jobber i mitt skjønn. Og det er kanskje en løsning Coates kan leve med.
Noe slags kjemi / bekjentskap Pulis - O`Neil?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 06 Mar 2011, 14:10

De mest sjokkerende fakta rundt denne diskusjonen er at vi har 0-0-5 på bortebane uten å score mål, vi har ikke vunnet på 4 kamper og det mot middels motstand, vi har kun scoret på dødballer siden jul (?) og på bortebane spiller vi like defensivt som om vi møtte topp 4-lag. Ajajaj! Det er ekstremt dårlige tegn i laget for tiden :(
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 06 Mar 2011, 14:16

Nå slår vi Newcastle i neste kamp, så ser alt så mye bedre ut ;)
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Mar 2011, 15:17

Bjarne skrev:Nå slår vi Newcastle i neste kamp, så ser alt så mye bedre ut ;)

Hvis PRESTASJONEN er bra og vi SPILLER overbevisende samtidig som vi vinner, ja da ser alt mye bedre ut. Hvis vi vinner ved hjelp av en tilfeldighet/flaks og fortsetter med spillet som er vist i 2011, ja så ser det fortsatt mørkt ut.

Rett og slett fordi vi ikke kan regne med å flyte på flaks helt inn.

Vi må tørre nå. Midtbanespillere og backer MÅ begynne å ta offensive sjanser slik at vi kan etablere et press og skape sjanser( den viktigste faktoren for suksess i fotball ). Fortsetter feigheten sesongen ut så får vi som fortjent, dessverre.

Fuller må inn fra start og brukes til han blir sliten. Så får heller Walters eller Jones komme på etterhvert. I dag skjer dessverre det stikk motsatte.

Vi har tre kreative karer i troppen. Disse er Etherington, Pennant og Fuller. Disse må brukes så mye som mulig de siste 9 seriekampene. Faller disse tre av, så har vi bare gråstein igjen, dessverre.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest