John Carew...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: John Carew...

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 18:05

Knut Ole skrev:
Så da er det vel snart på tide å begynne å diskutere hvorvidt Jones( og andre spillere )er verdt kjøpssummen og om avkastningen har vært god og om den kommer til å bli det?

....snart på tide.(?) Har ikke det vært et jevnlig tema her inne? Noe det selvsagt fortsatt må være.

Jo, men det er ingen grunn lenger til å anse Stoke som en liten klubb uten økonomiske muskler. Den tida er klart og tydelig forbi og er bare å legge bak seg. Derfor er det også slik at det ikke er noen vits å skylde på dårlig økonomi og ressurser hvis det evt. skulle gå på rattatta. Det bør heller skyldes på hvordan midlene forvaltes/investeres. Det er temaer som er legitime å diskutere, synes jeg.
Men jeg er hellig overbevist om at det finnes supportere rundt omkring som er positiv til absolutt alt en klubb gjør. De ville vært strålende happy hvis Stoke hadde signert f.eks. Vidar Riseth eller Pa-Moudouh Kah i morra. For meg blir det feil. Fordi jeg mener at det er en supporters evige rett å kritisere en klubbs handlinger. Uansett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 21 Jan 2011, 18:07

Vidar og Kah.. neppe..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 21 Jan 2011, 18:37

En liten kommentar :

i think Carew will also fit in nicely into his new system. Stoke play route one football more often than not and heavily rely on physical players to overcome their opposition instead of pace and technique. This will suit the giant Norwiegian perfectly as this is what the striker is all about. In form winger Matty Etherington will look to him as the new target man where his crosses will be a delight for Carew.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 21 Jan 2011, 21:38

Carew ser lenger enn låneperioden. Akkurat det er lovende.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 57,00.html

Han må bidra i denne perioden fram til mai, les; scoringer. Så vil han gå vederlagsfritt til ny klubb, les; Stoke. FORDI HAN HAR LYST. Uansett hvor han havner i august, vil han tjene noen slanter i sign-on-fee.

Jeg er optimistisk de neste 4 mnd. For 36 mnd siden hadde dette vært - i beste fall - en dårlig spøk.
For 36 mnd var det ingen som hadde snøring om Stoke (bl.a fordi de ikke vokste opp i tippekamptiden på 70-tallet). I dag har pipen fått en annen lyd.
Jeg er like glad i klubben idag som for 36 mnd, eller 36 år for den saks skyld. :)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 21 Jan 2011, 21:53

Siden 1972 !!!!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 21 Jan 2011, 21:59

Da er du 1 år foran meg. Stoke slo QPR 4-1 i tippekamp 29.des 1973. Da var det gjort. Da var det enda knappe 6 år før John Carew så dagens lys.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 21 Jan 2011, 22:50

Ok viss vi er inne på "skrytehjørnet" - jeg ble Stoke fan som 4 åring uten noe som helst påvirkning av familie eller andre... ;)
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 21 Jan 2011, 22:53

bjørn123 skrev:Ok viss vi er inne på "skrytehjørnet" - jeg ble Stoke fan som 4 åring uten noe som helst påvirkning av familie eller andre... ;)

Tror mange potters fan ikke har blitt påvirket av noen, for vi "fant" stoke selv. Det var alltid utd, Leeds, Liverpool, Arsenal og andre klubber som stod foran Stoke.

Kanskje derfor vi er enda mer STOLT over vår klubb, vår tilhørighet og "devotion" til Stoke...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 21 Jan 2011, 23:30

Nå når låneavtalen er i boks, så må jeg si at jeg gleder meg til å se "Big John" i en Stoke drakt. Får bare håpe at han slår til. Han er jo en skikkelig publikum spiller. Tror at i denne seansen, så er det viktig for han å få nettkjenning så fort som mulig. Det som kan gå i mot han, er hvis vår alles Ricky blir solgt og at John skal være den såkalte erstatteren hans. Hvis målene da uteblir, så kan det fort bli buing. For her er det masse følelser i sving. Vi får vente og se.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 22 Jan 2011, 10:21

Carew.............har en stor utfordring! Jeg er i utgangspunktet optimistisk til signeringen av John Carew. Dette fordi han har mye å bevise etter en skral sesong så langt. Skal han forlenge fotballkarrieren på et høyt nivå, dvs. PL eller lignende MÅ han prestere. Og TP kan være mannen som vekker liv i Store John igjen, som han gjorde med bl.a. Fuller. Og en sinnsyk lønn gjør at klubben og supporterne SKAL kunne stille store krav.
Jeg opplever Carew som en hyggelig fyr som på sitt beste er en veldig bra fotballspiller, med spisskompetanse. Jeg håper han lykkes og at han finner tilbake til sitt gamle jeg, slik at han hjelper oss oppover på tabellen og bidrar til å knuse Danmark i EM kvaliken sent i mars.
Og, selv om Morten T. ikke er enig, det er helt normalt å være ekstra begeistret når en landsmann spiller for ditt lag. Jeg prøver å fortrenge det men når Solskjær, Johnsen og Berg var viktige spillere i Scum United, hadde jeg et litt mer vennligsinnet forhold til den klubben. Sorry, jeg måtte bare få det ut..... :oops:
Carew, kom innpå i ettermiddag, vinn duellen mot Brede H. og lag seiersmålet så er alt ok 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest