Knut Ole skrev:Så da er det vel snart på tide å begynne å diskutere hvorvidt Jones( og andre spillere )er verdt kjøpssummen og om avkastningen har vært god og om den kommer til å bli det?
....snart på tide.(?) Har ikke det vært et jevnlig tema her inne? Noe det selvsagt fortsatt må være.
Jo, men det er ingen grunn lenger til å anse Stoke som en liten klubb uten økonomiske muskler. Den tida er klart og tydelig forbi og er bare å legge bak seg. Derfor er det også slik at det ikke er noen vits å skylde på dårlig økonomi og ressurser hvis det evt. skulle gå på rattatta. Det bør heller skyldes på hvordan midlene forvaltes/investeres. Det er temaer som er legitime å diskutere, synes jeg.
Men jeg er hellig overbevist om at det finnes supportere rundt omkring som er positiv til absolutt alt en klubb gjør. De ville vært strålende happy hvis Stoke hadde signert f.eks. Vidar Riseth eller Pa-Moudouh Kah i morra. For meg blir det feil. Fordi jeg mener at det er en supporters evige rett å kritisere en klubbs handlinger. Uansett.