John Carew...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: John Carew...

Innlegg torage » 20 Jan 2011, 20:58

Lilledino skrev:Så skal vi bare låne ham også da---

Om BA går gjennom, og ER frisk, seff er jeg enig.. Time will show ...

Yes :)
torage
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 20 Jan 2011, 21:15

Lilledino skrev:Hallo .. BA har ikke godkjent den medisinske testen...

Vil dere heller ha en spiss som ikke kan spille pga skader, eller en som kan spille fordi han er frisk...

Han er jo på vei til West Ham? Mulig det ikke er så alvorlig som vi skal ha det til og han signerer for West Ham!
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 20 Jan 2011, 21:37

Jaja..

http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... and-switch

Kanskje på tide. LilleJohn hart jo bedre statistikk enn Ric..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2011, 21:49

Jeg synes det er helt utrolig hvis noen faktisk ønsker en spiller til sin favorittklubb basert på spillerens statsborgerskap!
Det er absurd, synes jeg!
Det viktigste må være KLUBBENS ve og vel og ikke en fullstendig misforstått "nasjonalfølelse".

Kommer Carew inn, så okei. Men alle som interesserer seg for fotball og følger med vet jo at han ikke har prestert noen verdens ting denne sesongen, hverken for klubb- eller landslag. Dette er en spiller som helt klart er på vei ned og har max et par år igjen før han begynner å spille pub-fotball på Valle Hovin. Han er av og på, men jobber dårlig, er lat og dårlig teknisk. Styrkene er selvfølgelig fart kombinert med kraft.

Så jeg spør igjen: Vil Carews evt. ankomst være bra for KLUBBEN Stoke, sportslig sett?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 20 Jan 2011, 21:54

Morten T. skrev:Jeg synes det er helt utrolig hvis noen faktisk ønsker en spiller til sin favorittklubb basert på spillerens statsborgerskap!
[/b]

Da syntes du nok jeg er utrolig, noe som jeg vet fra før at jeg er! Utrolig best!

Men nok om det! Jeg tror nok John Carew kan komme til å gjøre en bra figur i Stoke! Ikke fordi han er norsk, men fordi han er den spilleren han er. Han kan vel kanskje minne litt for mye om Kenwyne Jones, men det Carew har i motsetning til Jones er rykket. Evnen til å skape litt mer på egen hånd. En blanding av Jones og Fuller. Med det så mener jeg at han kan bidra for oss i år, i motsetning til Sidibe og Eidur.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 20 Jan 2011, 21:55

Carew kan sikkert tilføye laget noe, om han får en boost på et vis, har hatt litt sansen for han..Men mister vi Fuller mister Stoke sinn beste spiss. If that's the case letter ikke jeg fra parketten
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2011, 22:06

rubensnielsen skrev:Da syntes du nok jeg er utrolig, noe som jeg vet fra før at jeg er! Utrolig best!

Flott.
Men nok om det! Jeg tror nok John Carew kan komme til å gjøre en bra figur i Stoke! Ikke fordi han er norsk, men fordi han er den spilleren han er. Han kan vel kanskje minne litt for mye om Kenwyne Jones, men det Carew har i motsetning til Jones er rykket. Evnen til å skape litt mer på egen hånd. En blanding av Jones og Fuller. Med det så mener jeg at han kan bidra for oss i år, i motsetning til Sidibe og Eidur.
Men den spilleren han ER, er dårligere nå. Den spilleren han VAR hadde jeg mer sans for. Ingen tvil, Carew kunne ha nådd hur langt som helst, men han har aldri fått ut potensialet sitt. Nå er det for seint.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2011, 22:11

Josef skrev:Carew kan sikkert tilføye laget noe, om han får en boost på et vis, har hatt litt sansen for han..Men mister vi Fuller mister Stoke sinn beste spiss. If that's the case letter ikke jeg fra parketten

Jeg har også mest sans for Fuller av alle spissene vi har i klubben. Greit, han scorer ikke mye( og jeg har allerede forklart en del av årsaken ), men han og Tuncay er de eneste to på topp med snev av kreativitet og evnen til å bryte balansen i et forsvar. Skal Fuller gå så må vi ha inn en tilsvarende spiss, ellers så blir det for endimensjonalt. Carew har jo ikke særlig bra teknikk. Han pleier å sparke/dytte ballen foran seg, løpe etter og bruke fysikk. Noen ganger får han med seg ballen, men det er sjeldnere nå enn før.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2011, 22:45

Rykter nå om to signeringer på fredag. Carew vil ganske sikkert være en av dem.
Leser at det er delte meninger om Carew blant den engelske Stoke-fansen, med en overvekt på at dette er en dårlig signing.

Hvis Carew følger sin vanlig rytme ved klubbskifter, så åpner han strålende for Stoke for deretter å miste piffen etter som tida går... :|
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Del-Piero » 20 Jan 2011, 22:53

Satser på en flying start ja ;)

Men HATER når fyren ikke er iform. Da er han som en te-pose med kols...
"Juventus is the worlds best team - in the world!"

-Nils Arne Eggen-
Brukerens avatar
Del-Piero
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest