Lilledino skrev:Så skal vi bare låne ham også da---
Om BA går gjennom, og ER frisk, seff er jeg enig.. Time will show ...
Yes

Lilledino skrev:Så skal vi bare låne ham også da---
Om BA går gjennom, og ER frisk, seff er jeg enig.. Time will show ...
Lilledino skrev:Hallo .. BA har ikke godkjent den medisinske testen...
Vil dere heller ha en spiss som ikke kan spille pga skader, eller en som kan spille fordi han er frisk...
Morten T. skrev:Jeg synes det er helt utrolig hvis noen faktisk ønsker en spiller til sin favorittklubb basert på spillerens statsborgerskap!
[/b]
rubensnielsen skrev:Da syntes du nok jeg er utrolig, noe som jeg vet fra før at jeg er! Utrolig best!
Men den spilleren han ER, er dårligere nå. Den spilleren han VAR hadde jeg mer sans for. Ingen tvil, Carew kunne ha nådd hur langt som helst, men han har aldri fått ut potensialet sitt. Nå er det for seint.Men nok om det! Jeg tror nok John Carew kan komme til å gjøre en bra figur i Stoke! Ikke fordi han er norsk, men fordi han er den spilleren han er. Han kan vel kanskje minne litt for mye om Kenwyne Jones, men det Carew har i motsetning til Jones er rykket. Evnen til å skape litt mer på egen hånd. En blanding av Jones og Fuller. Med det så mener jeg at han kan bidra for oss i år, i motsetning til Sidibe og Eidur.
Josef skrev:Carew kan sikkert tilføye laget noe, om han får en boost på et vis, har hatt litt sansen for han..Men mister vi Fuller mister Stoke sinn beste spiss. If that's the case letter ikke jeg fra parketten
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest