John Carew...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: John Carew...

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2011, 18:19

Ser at flertallet av den engelske fansen helt klart er skuffa over å få inn Carew( ble den nasjonale stoltheten såra nå? :lol: ).
En del trekker sammenligninger mellom Fuller og Carew( fordi Fuller muligens forsvinner ), og de fleste faller ned på at Fuller bør få bli og at Carew ikke er noen spesielt god tilvekst. Mange synes han fremstår som lat og uinteressert og er over the top.

Vel, vi får sjå, men det jeg sjøl har sett av Carew det siste året( Villa og Norge ) har ikke akkurat gitt ståpels...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 20 Jan 2011, 18:23

Nei, ser den Morten! MEN han er norsk, og det er veldig gøy å se en nordmann i Stoke igjen! Om Carew kommer nå, så er det vel ikke lenger tvil om hva som skal stå på min kommende Stokedrakt.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2011, 18:37

rubensnielsen skrev:Nei, ser den Morten! MEN han er norsk, og det er veldig gøy å se en nordmann i Stoke igjen! Om Carew kommer nå, så er det vel ikke lenger tvil om hva som skal stå på min kommende Stokedrakt.

"Igjen"? Det har bare vært to, og de var ikke akkurat stjerner eller tilførte klubben noe som helst.

Nei, det er ikke gøy fordi han er nordmann. Det er gøy HVIS han gjør det bra for Stoke. Hva hvis han gjør det über-ræva? Like gøy at han er norsk da?
Sorry, men det er lenge siden jeg ga avkall på å heise noen ufortjent opp, bare fordi vi har samme type pass eller trøkke noen ned fordi de tilfeldigvis er fra et annet geografisk område.

Han er en hyggelig fyr( traff han ute et par ganger når han spilte for vif ) som har en jævlig kul klesstil, har en nøkleklar kåk bak Slottsparken og han har hatt en bra karriere, men kan han tilføre KLUBBEN Stoke noe positivt? Det er det interessante spørsmålet etter at blodet har brust ferdig i norske årer og viking-brystkassa har senka seg ned til normalnivå igjen.

Jeg er i tvil om han kan løfte klubben videre, men jeg har sett hva han kan og er ikke helt avvisende.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 20 Jan 2011, 18:41

Må innrømme jeg ikke føler noen spesiell begeistring for å få Carew til Stoke. Synes ikke han har levert verken i Aston Villa og ikke minst på landslaget de siste par sesongene. Da hadde jeg helt klart foretrukket Huseklepp. Men hvis han er tenkt som et supplement/alternativ til Jones, så er dog Carew et bedre valg enn Sidibe, selv om ikke det er noen attest som er så mye å skryte av. Men Carew er jo en hyggelig og sympatisk type og som dere sier kan gi litt ekstra positiv oppmerksomhet til klubben.
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 20 Jan 2011, 19:30

Om han skal ta plassen til Gudjonson er det klar forbedring, mer usikker om det er Fuller som er på vei vekk.
Samme kor godt har eventuelt vil gjøre det i Stoke vil det aldri stå noe navn på den neste Stoke drakta mi. Drakt kjøper og bruker eg for å vise at eg har et hjerte for klubben, ikkje for spillerene de kommer og går, klubben består!
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 20 Jan 2011, 19:56

Men vis dette her blir en realitet så kan vi vel glemme Demba Ba? TP skal vel ikke ha inn to spisser?
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 20 Jan 2011, 20:00

rubensnielsen skrev:Men vis dette her blir en realitet så kan vi vel glemme Demba Ba? TP skal vel ikke ha inn to spisser?

Er redd det blir konklusjonen ja :(
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 20 Jan 2011, 20:36

torage skrev:
rubensnielsen skrev:Men vis dette her blir en realitet så kan vi vel glemme Demba Ba? TP skal vel ikke ha inn to spisser?

Hallo .. BA har ikke godkjent den medisinske testen...

Vil dere heller ha en spiss som ikke kan spille pga skader, eller en som kan spille fordi han er frisk...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 20 Jan 2011, 20:45

Lilledino skrev:
torage skrev:

Hallo .. BA har ikke godkjent den medisinske testen...

Vil dere heller ha en spiss som ikke kan spille pga skader, eller en som kan spille fordi han er frisk...

Hallo... Sier ikke ryktene at BA er inne på en ny medisinsk test da, og at testen kan være et taktisk trekk for å forhandle på pris... Forutsetter selvfølgelig at han består den. Nå har Carew bestått den testen, men tidligere erfaringer viser at Carew har blitt mer og mer plaget med skader de siste årene
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 20 Jan 2011, 20:53

Så skal vi bare låne ham også da---

Om BA går gjennom, og ER frisk, seff er jeg enig.. Time will show ...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest