rubensnielsen skrev:Nei, ser den Morten! MEN han er norsk, og det er veldig gøy å se en nordmann i Stoke igjen! Om Carew kommer nå, så er det vel ikke lenger tvil om hva som skal stå på min kommende Stokedrakt.
"Igjen"? Det har bare vært to, og de var ikke akkurat stjerner eller tilførte klubben noe som helst.
Nei, det er ikke gøy fordi han er nordmann. Det er gøy HVIS han gjør det bra for Stoke. Hva hvis han gjør det über-ræva? Like gøy at han er norsk da?
Sorry, men det er lenge siden jeg ga avkall på å heise noen ufortjent opp, bare fordi vi har samme type pass eller trøkke noen ned fordi de tilfeldigvis er fra et annet geografisk område.
Han er en hyggelig fyr( traff han ute et par ganger når han spilte for vif ) som har en jævlig kul klesstil, har en nøkleklar kåk bak Slottsparken og han har hatt en bra karriere,
men kan han tilføre KLUBBEN Stoke noe positivt? Det er det interessante spørsmålet etter at blodet har brust ferdig i norske årer og viking-brystkassa har senka seg ned til normalnivå igjen.
Jeg er i tvil om han kan løfte klubben videre, men jeg har sett hva han kan og er ikke helt avvisende.