Man Utd - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Man Utd - Stoke City

Innlegg JonC » 04 Jan 2011, 22:51

Ikke mye å rope hurra for. Bortsett fra at det fremdeles er kamp med "bare" 0-1 i sekken. Midtbanen blir løpende i mellom. Ikke mye Delap og Whitehead får utrettet der de ligger. Collins bak kommer ALLTID for seint tilbake, og er elendig i markeringsspillet. Wilkinson har vært mye bedre på motsatt side. Huth også bra etter karantene. Jones BØR begynne å bevege seg, men det er ikke lett når pasingene kommer fra uslepne midtbanespillere. Wilson har vel vært minst dårlig på midten. Nei, Pennant og Fuller inn før 60 min. Vi må tørre mer ! Basta !
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 04 Jan 2011, 22:55

Vi mangler aggresivitet! Dette er den svakeste Manure utgaven på lenge, men vi må få opp innsatsen. Jeg får ikke helt tak i hva som er oppgaven til Wilson?
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Jan 2011, 22:56

Omtrent som venta. Vi blir hardt kjørt og skaper omtrent ingenting. Jones/Tuncay har det tøft mot det som må være en av verdens tre beste stoppere( Vidic ). Han derre Smalling er forresten også god. Målet må vel Collins( ute av posisjon på innlegget ) og Shawcross( for sein ) dele på. Wilson er positiv, men han gjør noen feilvalg også( skudd fra 35 meter når han kunne spilt tre Stoke-spillere nesten på blank )

Dette blir ønsketenkning: Jeg vil ha inn Fuller og Pennant for Jones og Delap så fort som mulig, men det skjer ikke tror jeg.

Fortsetter vi slik så vil vi bli slitne og det kan bli de samme stygge sifrene som de siste gangene.

Synes forøvrig at Wilkinson og Huth har vært gode.

Come on Stoke!

Guts for f...!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 04 Jan 2011, 22:57

JonC skrev:Ikke mye å rope hurra for. Bortsett fra at det fremdeles er kamp med "bare" 0-1 i sekken. Midtbanen blir løpende i mellom. Ikke mye Delap og Whitehead får utrettet der de ligger. Collins bak kommer ALLTID for seint tilbake, og er elendig i markeringsspillet. Wilkinson har vært mye bedre på motsatt side. Huth også bra etter karantene. Jones BØR begynne å bevege seg, men det er ikke lett når pasingene kommer fra uslepne midtbanespillere. Wilson har vel vært minst dårlig på midten. Nei, Pennant og Fuller inn før 60 min. Vi må tørre mer ! Basta !

Synes ikke det er så dårlig jeg. Ikke mange sjanser de har sluppet Man U til. At Stoke har blitt utspilt som pausekommentatoren hevdet er bare vås!
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 04 Jan 2011, 22:59

bjørn123 skrev:
JonC skrev:Ikke mye å rope hurra for. Bortsett fra at det fremdeles er kamp med "bare" 0-1 i sekken. Midtbanen blir løpende i mellom. Ikke mye Delap og Whitehead får utrettet der de ligger. Collins bak kommer ALLTID for seint tilbake, og er elendig i markeringsspillet. Wilkinson har vært mye bedre på motsatt side. Huth også bra etter karantene. Jones BØR begynne å bevege seg, men det er ikke lett når pasingene kommer fra uslepne midtbanespillere. Wilson har vel vært minst dårlig på midten. Nei, Pennant og Fuller inn før 60 min. Vi må tørre mer ! Basta !

Synes ikke det er så dårlig jeg. Ikke mange sjanser de har sluppet Man U til. At Stoke har blitt utspilt som pausekommentatoren hevdet er bare vås!

Det jeg mener er at vi SERIØST har sjansen til å komme hjem med et godt resultat i dag. DERFOR må vi opptre annerledes. Dette Man U- laget er ikke en umulighet, bare så det er sagt.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 04 Jan 2011, 23:00

Godkjent minus så langt. Vi må tørre enda mer skal vi få en scoring eller to. Vi er for feige! Enig i at når vi bruker Wilson så fungerer det bedre. Men Jones er utrolig alene på topp og han MÅ få innlegg fra sidene skal han skape noe. Inn med Pennant og Fuller så snur i dette!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Jan 2011, 23:02

Glenn Hysèn vil at Stoke "måste chansa lite".
That`ll be the day....

Tenk om Stoke-laget kunne ha gått ut med heva hode etter å ha prøvd og attpåtil skapt noen sjanser. Da svir ikke 3-0 like mye..
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 04 Jan 2011, 23:02

Det positive: Wilson har overrasket positivt, jeg begynner å få trua på at han kan være en mann for fremtiden.
Wilco har hatt brukbar kontroll og virker mye mer erfaren og sikker idag enn tidligere. Huth glimter til innemellom med solide klassetaklinger.

Det negative: Jones er "lost" på topp. Hvis vi ikke vi legger baller på sølvfat, er det ikke mye farligheter med vår ellers gode spiss. Virker som om mannen har mye å hente med å disponere seg bedre. Tuncay har ikke klart å komme inn i kampen, noe som ikke minst gjør Jones ganske anonym.

Vi mangler rett og slett mer kreativ kraft fremover. Bakover har vi vært brukbare.

Har fortsatt håp på en U her. Jærra.
ManU har vært best på Old Trafford de første 45 min, det er bare å innse.....men hvem vet ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Jan 2011, 23:03

Vi er i gang m 2 omg...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 04 Jan 2011, 23:03

med tanke på våre gode 2. omganger, så har jeg trua på noe stort fortsatt.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest