JonC skrev:Ikke mye å rope hurra for. Bortsett fra at det fremdeles er kamp med "bare" 0-1 i sekken. Midtbanen blir løpende i mellom. Ikke mye Delap og Whitehead får utrettet der de ligger. Collins bak kommer ALLTID for seint tilbake, og er elendig i markeringsspillet. Wilkinson har vært mye bedre på motsatt side. Huth også bra etter karantene. Jones BØR begynne å bevege seg, men det er ikke lett når pasingene kommer fra uslepne midtbanespillere. Wilson har vel vært minst dårlig på midten. Nei, Pennant og Fuller inn før 60 min. Vi må tørre mer ! Basta !
bjørn123 skrev:JonC skrev:Ikke mye å rope hurra for. Bortsett fra at det fremdeles er kamp med "bare" 0-1 i sekken. Midtbanen blir løpende i mellom. Ikke mye Delap og Whitehead får utrettet der de ligger. Collins bak kommer ALLTID for seint tilbake, og er elendig i markeringsspillet. Wilkinson har vært mye bedre på motsatt side. Huth også bra etter karantene. Jones BØR begynne å bevege seg, men det er ikke lett når pasingene kommer fra uslepne midtbanespillere. Wilson har vel vært minst dårlig på midten. Nei, Pennant og Fuller inn før 60 min. Vi må tørre mer ! Basta !
Synes ikke det er så dårlig jeg. Ikke mange sjanser de har sluppet Man U til. At Stoke har blitt utspilt som pausekommentatoren hevdet er bare vås!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest