Swansea vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Swansea vs Stoke City

Innlegg erodsa@broadpark.no » 22 Apr 2017, 22:22

Det skjønner jeg Morten ,men uansett hva jeg skrev på debattforumet ,bortsett fra den siste utmeldingen ,kom det ikke med...skjønner du og andre det bedre da?...ps ;håper dette kommer med..
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Apr 2017, 22:25

erodsa@broadpark.no skrev:Det skjønner jeg Morten ,men uansett hva jeg skrev på debattforumet ,bortsett fra den siste utmeldingen ,kom det ikke med...skjønner du og andre det bedre da?...ps ;håper dette kommer med..

Ikke helt...
Mener du at du har et slags teknisk problem i forhold til å få lagt inn innlegg på forumet her?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 22 Apr 2017, 22:33

Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...har DU opplevd det noen gang?
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 22 Apr 2017, 22:39

erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...har DU opplevd det noen gang?

Du får vel bare bruke sitat i rekke tre ganger i et innlegg, slik som jeg nå brukte en gang.
Altså sitat av sitat av sitat....
Ellers er det vel bare disse noen hundre fiktive medlemmene som ikke er helt velkomne på forumet....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Apr 2017, 22:41

erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...

Det er en eller annen sperre på forumet som gjør at man ikke kan bruke flere enn tre siteringer( eller tre tidligere innlegg ) for å legge inn innlegg. Jeg tipper at den ble lagt inn ved forumts oppstart for at man ikke skulle kunne sitere innlegg i det uendelige. Først og fremst av plasshensyn.

Det du kan gjøre er å stryke ut en av siteringene( for eksempel den første ) før du sender inn innlegget eller du kan trykke copy + paste og lage et helt nytt innlegg på det du vil sitere.

Jeg er ingen EDB-ekspert, på ingen måte, så det er ikke sikkert at forklaringa over var spesielt god eller forståelig, men du kan jo prøve deg fram litt.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 22 Apr 2017, 22:45

Ille å bli rundspilt av et Swansea på avgrunnens rand.
Etter mitt skjønn kan hverken Butland, Pieters, Arnautovic eller Berahino få mer enn stryk i dag.
Resten av gjengen var vel bare dårlige.
Berahino skulle vært lånt ut til et lavere nivå og spilt på seg selvtillit .
Lurer bare på hvor lavt nivå......
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 22 Apr 2017, 22:47

Morten T. skrev:
erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...

Det er en eller annen sperre på forumet som gjør at man ikke kan bruke flere enn tre siteringer( eller tre tidligere innlegg ) for å legge inn innlegg. Jeg tipper at den ble lagt inn ved forumts oppstart for at man ikke skulle kunne sitere innlegg i det uendelige. Først og fremst av plasshensyn.

Det du kan gjøre er å stryke ut en av siteringene( for eksempel den første ) før du sender inn innlegget eller du kan trykke copy + paste og lage et helt nytt innlegg på det du vil sitere.

Jeg er ingen EDB-ekspert, på ingen måte, så det er ikke sikkert at forklaringa over var spesielt god eller forståelig, men du kan jo prøve deg fram litt.

Det er der det ligger, og grunnen er god, det kan bli mye gumling av gammal graut hvis det er sitat etter sitat....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 22 Apr 2017, 23:00

Ok ...så vet JEG det..men poenget MITT i dialogen med Morten fikk jeg dessverre ikke publisitert ...Men mine synspunkter er sef underordnet selv for meg ,det viktigste for meg er at Stoke beholder plassen og fornyer seg inn mot den nye sesongen...Be loyal..
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 22 Apr 2017, 23:01

Svein Nilsen skrev:
erodsa@broadpark.no skrev:
mfkpotter skrev:Nå ser vi alle det som har Stoke har holdt på med i godt og vel 18 mnd. Det har bare gått en vei og det er bratt nedover. Vi har en manager som har gått vekk fra det som fungerte meget bra i nesten tre sesonger. Nå har vi en manager som ikke vet hvilket system han skal bruke, han vet heller ikke hvilke spillere han skal bruke, og det viktigste av alt er at laget veldig ofte mangler viljen til å vinne. Mark Hughes har det siste halvannet året vært helt forferdelig med spillerlogistikken, og viser seg rett og slett frem som en for øyeblikket udugelig manager.

Når det gjelder kampen mot Swansea i dag, så setter du meg for F... ikke ut årets spiller Lee Grant. Du bruker heller ikke en spiss som helt åpenbart trenger minst en sommer til på seg å komme i form, og du må da for F... bruke spillere som er i form. Hva skal stakkars Muniesa tenke når han gang på gang spiller en god kamp, for så å sitte på benken neste kamp. Jeg lurer veldig på hva Pieters har gjort for Mark Hughes, for å få utdelt klippekort på laget. Han har mer eller mindre spilt dårlig i et år, men starter uansett neste kamp. En spiller som Sobhi var kanskje Stokes beste spiller i flere kamper på rad, belønningen for det var å bli sittende på benken. At en meget dårlig trent Berahino skal danke ut Bony skjønner jeg heller ikke.

Nå håper jeg dagens kamp var det som fikk begeret til å renne over for Peter Coates, ta nå til vettet og tupp denne idioten av en manager ut av Stoke on Trent allerede i kveld. Vi skal alle være sjeleglad at Stoke tok den trepoengeren mot Hull sist lørdag, hadde ikke det skjedd så hadde det mest sannsynlig endt med nedrykk. Slik jeg ser det, så blir det ikke veldig mange poeng resten av sesongen heller, og det kommer ikke til å skille veldig mange poeng til nedrykk i midten av mai.

Jeg var i Stoke for et par uker siden, og det det var ikke så veldig mye stemning i byen om laget heller. På tribunen er det helt dødt, og flere tusen mennesker går når det er 20 minutter igjen av kampene. Jeg er redd dette laget tar en Sunderland hvis ikke Mr Coates tar grep nå, og det trengs en real omveltning i klubben og stallen. Akkurat nå så er det ingen god tid å være Stoke supporter, det må skje noe drastisk denne sommeren.

Meget godt skrevet ,og så enig så enig . Nytter ikke å pakke inn lenger ,ingen er tjent med at Sparky får heve gasjen sin hos SCF lenger .. Bare se hvordan han satt Grant ut av laget på i dag....snakk om å bygge selvtillit. Må bare få gjenta ;MANNEN ER EN KLOVN SOM MANAGER!!

Dessverre er jeg stort sett enig Rune. Vi hadde jo en lang snakk på telefonen om dette i går, jeg trodde vi skulle slå Swansea og få en bra avslutning, du hadde ikke trua - og det kan dessverre virke som at du har rett.
Jeg har kalt Mark Hughes for VinglePetter en stund nå, og han gjør definitvt ikke skam på navnet, han er virkelig en VinglePetter! Laguttak og taktiske egenskaper er jo helt på trynet! At en rusten Butland får en kamp er forsåvidt ok, men innsatsen i dag bør bety at Lee Grant er tilbake mot West Ham. Så har vi Muniesa og Sobhi, hva galt har de gjort? Muniesa får sjansen en sjelden gang og leverer HVER gang. I neste kamp er det tilbake på benken. Pieters, som også i dag lagde en haug med frispark og traff ikke med et innlegg, starter HVER gang, uansett. Sobhi var vår beste spiller i flere kamper før han plutselig ble satt på benken, og der har han sittet siden! Berahino er faktisk en skandale. Han har vært SÅ dårlig at det er pinlig, vi kan ikke "ødelegge" en halv sesong på å spille en spiss i kampform. Nei, han bør eller SKAL benkes, trene hardt og bruke pre-season godt. Da har vi en bra spiss neste sesong. Faktum er nå at Mark Hughes IKKE har prestert på godt over et år og han står helt i stampe. Peter Coates bør nok finne en ny manager i løpet av helgen, Mark Hughes har dessverre bevist at han ikke kan ta Stoke videre. En sesong til med han betyr nok nedrykk!

Meget gode innlegg. Og jeg er hjertens enig i nesten alt som dere skriver begge to, men med ett unntak...jeg vil ikke ha Hughes ut nå, men at det gjøres en skikkelig evaluering ved sesongslutt. Men konklusjonen da kan veldig godt bli - og bør vel kanskje bli - at vi nå er mest tjent med et managerskifte. For Hughes famler i blinde og ser ikke lenger ut til å vite hva han vil eller hvor han vil, det hele virker totalt planløst.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Hughes har endret på et opplegg han hadde suksess med de første årene. Og i forlengelsen av det kan jeg heller ikke skjønne at noen på ramme alvor kan mene at det som Hughes har holdt på med siste året - og den retningsendringen han har gjort - har vært mer positivt og mer vellykket for klubben enn det han gjorde de to-tre første sesongene. Vi leverer den ene svake forestillingen etter den andre, vi scorer ikke mål og vi sanker ikke poeng.

I dag er vi skikkelig svake på så godt som alle områder. Spillerne er tafatte, manglende tempo, manglende bevegelse, tekniske feil, usikker keeper, svakt forsvarsspill, skaper ikke sjanser, sidebackene traff vel knapt med et eneste innlegg hele kampen, skuddvegring, mye spill bakover og sidelengs og liten fremdrift...listen er nesten uendelig.

Det er ikke det at vi slipper inn så mange mål (med unntak av noen stjernesmeller), men de vi slipper inn er veldig ofte i enkleste laget, og fremstår veldig unødvendige, slik også i dag. Det MÅ lukes bort !

Enda mer bekymringsverdig synest jeg likevel det offensive spillet er. Vi har nå ikke scoret i de SEKS siste bortekampene !!! Det forteller alt om hvor skoen trykker aller mest.

Og så langt har dessverre de av oss som var skeptiske til Berahino fått rett, han har rett og slett ikke levert, i forhold til prisen vi betalte for han. Men OK, han er ennå fersk i Stoke-trøya, og med en Pre-season på baken kan det være lov til å håpe på at han vil vise seg fra en helt annen side fra neste sesong. Men så langt fremstår han som et bomkjøp.

Nei, dette var begredelig, og det bør være duket for en hel del utskiftninger i spillerstallen når overgangsvinduet åpner igjen. Og det er vel også mye som tyder på at det kan være tid for å få nye koster ved roret. For det siste året har det meste gått på tomgang, for ikke å si i revers... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 22 Apr 2017, 23:28

erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...har DU opplevd det noen gang?

Ja, jeg fikk beskjed en gang at det var max 3 siteringer på et innlegg. Slapp av ;)
centauri
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest