erodsa@broadpark.no skrev:Det skjønner jeg Morten ,men uansett hva jeg skrev på debattforumet ,bortsett fra den siste utmeldingen ,kom det ikke med...skjønner du og andre det bedre da?...ps ;håper dette kommer med..
erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...har DU opplevd det noen gang?
erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...
Morten T. skrev:erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...
Det er en eller annen sperre på forumet som gjør at man ikke kan bruke flere enn tre siteringer( eller tre tidligere innlegg ) for å legge inn innlegg. Jeg tipper at den ble lagt inn ved forumts oppstart for at man ikke skulle kunne sitere innlegg i det uendelige. Først og fremst av plasshensyn.
Det du kan gjøre er å stryke ut en av siteringene( for eksempel den første ) før du sender inn innlegget eller du kan trykke copy + paste og lage et helt nytt innlegg på det du vil sitere.
Jeg er ingen EDB-ekspert, på ingen måte, så det er ikke sikkert at forklaringa over var spesielt god eller forståelig, men du kan jo prøve deg fram litt.
Svein Nilsen skrev:erodsa@broadpark.no skrev:mfkpotter skrev:Nå ser vi alle det som har Stoke har holdt på med i godt og vel 18 mnd. Det har bare gått en vei og det er bratt nedover. Vi har en manager som har gått vekk fra det som fungerte meget bra i nesten tre sesonger. Nå har vi en manager som ikke vet hvilket system han skal bruke, han vet heller ikke hvilke spillere han skal bruke, og det viktigste av alt er at laget veldig ofte mangler viljen til å vinne. Mark Hughes har det siste halvannet året vært helt forferdelig med spillerlogistikken, og viser seg rett og slett frem som en for øyeblikket udugelig manager.
Når det gjelder kampen mot Swansea i dag, så setter du meg for F... ikke ut årets spiller Lee Grant. Du bruker heller ikke en spiss som helt åpenbart trenger minst en sommer til på seg å komme i form, og du må da for F... bruke spillere som er i form. Hva skal stakkars Muniesa tenke når han gang på gang spiller en god kamp, for så å sitte på benken neste kamp. Jeg lurer veldig på hva Pieters har gjort for Mark Hughes, for å få utdelt klippekort på laget. Han har mer eller mindre spilt dårlig i et år, men starter uansett neste kamp. En spiller som Sobhi var kanskje Stokes beste spiller i flere kamper på rad, belønningen for det var å bli sittende på benken. At en meget dårlig trent Berahino skal danke ut Bony skjønner jeg heller ikke.
Nå håper jeg dagens kamp var det som fikk begeret til å renne over for Peter Coates, ta nå til vettet og tupp denne idioten av en manager ut av Stoke on Trent allerede i kveld. Vi skal alle være sjeleglad at Stoke tok den trepoengeren mot Hull sist lørdag, hadde ikke det skjedd så hadde det mest sannsynlig endt med nedrykk. Slik jeg ser det, så blir det ikke veldig mange poeng resten av sesongen heller, og det kommer ikke til å skille veldig mange poeng til nedrykk i midten av mai.
Jeg var i Stoke for et par uker siden, og det det var ikke så veldig mye stemning i byen om laget heller. På tribunen er det helt dødt, og flere tusen mennesker går når det er 20 minutter igjen av kampene. Jeg er redd dette laget tar en Sunderland hvis ikke Mr Coates tar grep nå, og det trengs en real omveltning i klubben og stallen. Akkurat nå så er det ingen god tid å være Stoke supporter, det må skje noe drastisk denne sommeren.
Meget godt skrevet ,og så enig så enig . Nytter ikke å pakke inn lenger ,ingen er tjent med at Sparky får heve gasjen sin hos SCF lenger .. Bare se hvordan han satt Grant ut av laget på i dag....snakk om å bygge selvtillit. Må bare få gjenta ;MANNEN ER EN KLOVN SOM MANAGER!!
Dessverre er jeg stort sett enig Rune. Vi hadde jo en lang snakk på telefonen om dette i går, jeg trodde vi skulle slå Swansea og få en bra avslutning, du hadde ikke trua - og det kan dessverre virke som at du har rett.
Jeg har kalt Mark Hughes for VinglePetter en stund nå, og han gjør definitvt ikke skam på navnet, han er virkelig en VinglePetter! Laguttak og taktiske egenskaper er jo helt på trynet! At en rusten Butland får en kamp er forsåvidt ok, men innsatsen i dag bør bety at Lee Grant er tilbake mot West Ham. Så har vi Muniesa og Sobhi, hva galt har de gjort? Muniesa får sjansen en sjelden gang og leverer HVER gang. I neste kamp er det tilbake på benken. Pieters, som også i dag lagde en haug med frispark og traff ikke med et innlegg, starter HVER gang, uansett. Sobhi var vår beste spiller i flere kamper før han plutselig ble satt på benken, og der har han sittet siden! Berahino er faktisk en skandale. Han har vært SÅ dårlig at det er pinlig, vi kan ikke "ødelegge" en halv sesong på å spille en spiss i kampform. Nei, han bør eller SKAL benkes, trene hardt og bruke pre-season godt. Da har vi en bra spiss neste sesong. Faktum er nå at Mark Hughes IKKE har prestert på godt over et år og han står helt i stampe. Peter Coates bør nok finne en ny manager i løpet av helgen, Mark Hughes har dessverre bevist at han ikke kan ta Stoke videre. En sesong til med han betyr nok nedrykk!
erodsa@broadpark.no skrev:Må innrømme jeg ikke vet hva som foregår,men fikk opp noe om at maks tre innlegg var det maksimale...hmm...har DU opplevd det noen gang?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest