onside skrev:He he, du får sagt det, men hva betyr det at du overlater dette til andre?
Sikkert noe jeg ikke har fått med meg, men så er jeg langt unne den indre kjerne i denne supporterklubben da
Bare at jeg trapper ned. Ingen som helst dramatikk i det.
Jeg har jo brukt ganske mye tid i godt og vel 10 år på dette her( og i og for seg lenger tilbake også ) og har enkelt og greit lyst til å bruke mer tid på andre ting fremover. Kommer jo selvfølgelig til å følge Stoke fortsatt( den "lidelsen" er det vanskelig å finne et dugandes remedie i mot

Jeg skal også være så ærlig å si at det er en del ting som har skjedd i og rundt fotballen de siste tiårene som jeg ikke er helt komfortabel med og som er et godt stykke unna det jeg en gang i tiden ble fascinert av.
Tidene( eller rettere sagt folk ) forandrer seg og det er greit, men alle må sjøl ta et standpunkt i forhold til hvor mye de vil engasjere seg i slike forandringer.

Uansett, vi er jo en form for idèel forening som i stor grad drives, og har blitt drevet, på dugnad av svært så kompetente folk( og nå snakker jeg ikke om meg sjøl, men de folka jeg har hatt den aller største gleden av å sitte i styret med i årenes løp, i tillegg til noen virkelig flittige medhjelpere ). Ingenting av dette har kommet av seg selv, men grunnarbeidet som er gjort av disse folkene har vært så sterkt og bra at det er en virkelig fin forening med et solid fundament som vi alle er medlemmer av. Skal det fortsette så tror jeg at det blir viktig at flere engasjerer seg i stort og smått framover. Det er jo ikke farlig å gjøre det, bare veldig gøy.