Jeg følger ikke Fantasy sjøl, men har en god kompis som ledet lenge på verdensbasis. Har ikke snakket med han på et par uker nå så vet ikke om han fortsatt er i tet, men har forstått det sånn at den konkurransen fort kan bli en besettelse og legge beslag på en god del tidonside skrev:Vi som følger Fantasy Premier League har vel fått med oss dette for endel dager siden, og plassert både Grant, Arnautovic og Berhaino på laget, men plukket av femitappen Sterling
onside skrev:Jøss, vi snakker vel nesten 5 millioner FPL spillere, og da imponerer han![]()
Jo, det blir jo noen "minutter" hver uke, men jeg lurer på om du Morten, og Torstein bruker mer energi på hardtslagende argumenter fra forrige Stoke-kamp og Bojans siste resultater i den nest siste serierunden i Bundesliga da han kom inn i det 67ende minutt og hadde fire dårlige og to godkjente pasninger fremover, selv om Mainz tapte knepent.....
onside skrev:Jøss, vi snakker vel nesten 5 millioner FPL spillere, og da imponerer han![]()
Jo, det blir jo noen "minutter" hver uke, men jeg lurer på om du Morten, og Torstein bruker mer energi på hardtslagende argumenter fra forrige Stoke-kamp og Bojans siste resultater i den nest siste serierunden i Bundesliga da han kom inn i det 67ende minutt og hadde fire dårlige og to godkjente pasninger fremover, selv om Mainz tapte knepent.....
Morten T. skrev:onside skrev:Jøss, vi snakker vel nesten 5 millioner FPL spillere, og da imponerer han![]()
Ja, han har gjort det steinbra. Han sitter jo inne med massevis av kunnskap om fotball og det hjelper jo på. Artig fyr å diskutere ball med - han også.:
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotb ... 9929b.html
Utover det, ja det går med litt tid til debattering og kildesøk( sikkert for Torstein og noen andre også ), men faktisk ikke så mye som man skulle tro. Får faktisk plotta inn en del andre greier i løpet av et døgn også. Men fotball er jo skøy å skrive om og debattere da og for meg er det fortsatt en liten gåte at ikke flere deltar på den runddansen oftere.![]()
Ja, det å være nerd er undervurdert.onside skrev:Morten T. skrev:onside skrev:Jøss, vi snakker vel nesten 5 millioner FPL spillere, og da imponerer han![]()
Ja, han har gjort det steinbra. Han sitter jo inne med massevis av kunnskap om fotball og det hjelper jo på. Artig fyr å diskutere ball med - han også.:
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotb ... 9929b.html
Utover det, ja det går med litt tid til debattering og kildesøk( sikkert for Torstein og noen andre også ), men faktisk ikke så mye som man skulle tro. Får faktisk plotta inn en del andre greier i løpet av et døgn også. Men fotball er jo skøy å skrive om og debattere da og for meg er det fortsatt en liten gåte at ikke flere deltar på den runddansen oftere.![]()
Imponerende, han leder ganske suverent pt. så dette går nok veien for kompisen din!men jeg slo han i siste runde da. Det er ikke bare greit å være Stoke supporter ( man vil jo gjerne ha med seg sine favoritter)
https://fantasy.premierleague.com/a/tea ... 0/event/26
Uansett, Jeg bøyer meg i støvet for alle argumentene dere greier å komme opp med i diskusjonene men av og til må jeg humre litt over nerde-tilnærmingen når det går over støvleskaftet... men jeg sier, står på, det er lærerikt!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest