Manchester City - Stoke City

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Manchester City - Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 03 Mar 2017, 14:53

Alle har vel fått med seg at City-City kampen er fremskutt til onsdag 8. mars grunnet at et av City lagene ville være med videre i Mikke Mus cupen..... :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 03 Mar 2017, 15:21

Takk for info, Svein :) Hadde faktisk ikke fått med meg at det var bestemt, bare at det var snakk om det. ;) Er det TV-kamp ?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 03 Mar 2017, 20:48

Vi som følger Fantasy Premier League har vel fått med oss dette for endel dager siden, og plassert både Grant, Arnautovic og Berhaino på laget, men plukket av femitappen Sterling :lol:
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Mar 2017, 21:47

onside skrev:Vi som følger Fantasy Premier League har vel fått med oss dette for endel dager siden, og plassert både Grant, Arnautovic og Berhaino på laget, men plukket av femitappen Sterling :lol:
Jeg følger ikke Fantasy sjøl, men har en god kompis som ledet lenge på verdensbasis. Har ikke snakket med han på et par uker nå så vet ikke om han fortsatt er i tet, men har forstått det sånn at den konkurransen fort kan bli en besettelse og legge beslag på en god del tid 8-) :D
Han har faktisk plinga på meg et par ganger for å forhøre seg om Stokespillere også, så dette virker ikke bare å være uskyldig morro. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 03 Mar 2017, 23:36

Jøss, vi snakker vel nesten 5 millioner FPL spillere, og da imponerer han :o
Jo, det blir jo noen "minutter" hver uke, men jeg lurer på om du Morten, og Torstein bruker mer energi på hardtslagende argumenter fra forrige Stoke-kamp og Bojans siste resultater i den nest siste serierunden i Bundesliga da han kom inn i det 67ende minutt og hadde fire dårlige og to godkjente pasninger fremover, selv om Mainz tapte knepent..... :mrgreen:
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 03 Mar 2017, 23:58

onside skrev:Jøss, vi snakker vel nesten 5 millioner FPL spillere, og da imponerer han :o
Jo, det blir jo noen "minutter" hver uke, men jeg lurer på om du Morten, og Torstein bruker mer energi på hardtslagende argumenter fra forrige Stoke-kamp og Bojans siste resultater i den nest siste serierunden i Bundesliga da han kom inn i det 67ende minutt og hadde fire dårlige og to godkjente pasninger fremover, selv om Mainz tapte knepent..... :mrgreen:

Jeg synest det nå bør vurderes å switche hele prosjektet over fra et Premier league Fantasy til et Bundesliga Fantasy...sånn for interessens skyld... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Mar 2017, 00:02

onside skrev:Jøss, vi snakker vel nesten 5 millioner FPL spillere, og da imponerer han :o

Ja, han har gjort det steinbra. Han sitter jo inne med massevis av kunnskap om fotball og det hjelper jo på. Artig fyr å diskutere ball med - han også.:
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotb ... 9929b.html

Utover det, ja det går med litt tid til debattering og kildesøk( sikkert for Torstein og noen andre også ), men faktisk ikke så mye som man skulle tro. Får faktisk plotta inn en del andre greier i løpet av et døgn også. Men fotball er jo skøy å skrive om og debattere da og for meg er det fortsatt en liten gåte at ikke flere deltar på den runddansen oftere. 8-) :P
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 04 Mar 2017, 09:08

Morten T. skrev:

Ja, han har gjort det steinbra. Han sitter jo inne med massevis av kunnskap om fotball og det hjelper jo på. Artig fyr å diskutere ball med - han også.:

Utover det, ja det går med litt tid til debattering og kildesøk( sikkert for Torstein og noen andre også ), men faktisk ikke så mye som man skulle tro. Får faktisk plotta inn en del andre greier i løpet av et døgn også. Men fotball er jo skøy å skrive om og debattere da og for meg er det fortsatt en liten gåte at ikke flere deltar på den runddansen oftere. 8-) :P

Imponerende, han leder ganske suverent pt. så dette går nok veien for kompisen din! :o men jeg slo han i siste runde da. Det er ikke bare greit å være Stoke supporter ( man vil jo gjerne ha med seg sine favoritter)
https://fantasy.premierleague.com/a/tea ... 0/event/26

Uansett, Jeg bøyer meg i støvet for alle argumentene dere greier å komme opp med i diskusjonene men av og til må jeg humre litt over nerde-tilnærmingen når det går over støvleskaftet... men jeg sier, står på, det er lærerikt!
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Mar 2017, 13:03

onside skrev:
Morten T. skrev:

Imponerende, han leder ganske suverent pt. så dette går nok veien for kompisen din! :o men jeg slo han i siste runde da. Det er ikke bare greit å være Stoke supporter ( man vil jo gjerne ha med seg sine favoritter)
https://fantasy.premierleague.com/a/tea ... 0/event/26

Uansett, Jeg bøyer meg i støvet for alle argumentene dere greier å komme opp med i diskusjonene men av og til må jeg humre litt over nerde-tilnærmingen når det går over støvleskaftet... men jeg sier, står på, det er lærerikt!
Ja, det å være nerd er undervurdert. :lol:
Det blir jo litt sånn Ibsen`sk over det hele: "Det som du er vær fullt og helt, ikke stykkevis og delt". Mer skøy synes jeg, å brenne for noe enn det motsatte.
For meg er det uansett over etter denne sesongen, da får heller andre nerder ta over stafettpinnen hvis det måtte være av interesse, men fram til det er det jo bare å gønne på! :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 05 Mar 2017, 00:05

He he, du får sagt det, men hva betyr det at du overlater dette til andre?
Sikkert noe jeg ikke har fått med meg, men så er jeg langt unne den indre kjerne i denne supporterklubben da :(
onside
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest