Jeg har lenge vært tilhenger av at Mark Hughes skal få fortsette å utvikle sitt lag, men snart er min tålmodighet slutt! I går hadde han en kampplan som fungerte i 25 minutter, så var det natta. Ok, det var noen store personlige feil, og vi hadde faktisk 2 målgivende i tillegg til et selvmål på Liverpools 4 mål - det er imponerende......dårlig!
Noen ting jeg ikke kan forstå, jeg prøver hardt å gjøre det, men har ikke sjangs....;
- Hvorfor starter vi en kamp i PL2016 med Walters og Crouch?
- Hvorfor har vi betalt 18.300.000 pund for Imbula? Kanskje skulle vi legge 20 pund til for et heade-kurs?
- Hvorfor har vi INGEN med defensive fibre på benken? I går igjen; ingen forsvarsspillere på benken!!
- Hvorfor kan vi ikke bruke Bojan som spiss? Ikke kom med det svada svaret om at han er for liten! Flere av de beste spissene i internasjonal fotball er like kort i lortfallet som Bojan!
- Hvorfor kan vi ikke finne en første-11'er....MH har brukt halve sesongen nå og famler fortsatt i blinde!
- Hvorfor kan vi ikke slutte å gi keeperen alle støttepasninger? Det er jo kun ansvarsfraskrivelse fra en midtstopper eller midtbanespiller som BØR kunne treffe bedre med en pasning enn en keeper!
- Hvorfor kan vi ikke trykke litt til på offensive dødballer? Vi står med lua i hånda og ser på at duellen tapes.
- Hvorfor kan vi ikke bytte inn friske ben tidligere?
Lista er mye lenger, men jeg stopper der. Godt jeg skrev dette nå og ikke rett etter kampen i går, da hadde språkbruken vært ille. Men dårlige prestasjoner sitter i lenge, jeg er fortsatt eitrande forbanna etter fadesen mot Leicester!!
Trøsta nå er at vi har kamp igjen på lørdag, og vi får jo ingen værre kamp enn Liverpool borte.........eller, vent, det er visst et lag i PL som er bedre enn Liverpool....herrejesus