Vi tar med oss et veldig fortjent poeng fra en vanskelig bortekamp, det er veldig positivt selv om West Ham denne sesongen langt fra har vært like gode som i forrige sesong. Veldig god laginnsats, og idag det er kollektivet Stoke som vinner ett poeng.
Joda, Walters ofrer seg i forkant av scoringen, og spiller en bra kamp idag, men å kalle scoringen nesten "ferdigscora" er vel å ta litt hardt i Morten, selv om jeg har forstått at du verdsetter arbeidshester som Walters vel så høyt som slepne teknikere som Bojan, noe som selvsagt er helt alright

Men i mine øyne viste Bojan flott avslutningsteknikk og ro i det avgjørende øyeblikket, og jeg er ikke så sikker på om det hadde blitt mål dersom det hadde vært spillere som Whelan, Bardsley, Diouf...eller Walters...

som hadde vært i samme situasjon...

Så var vi selvsagt litt heldige med at keeper Adrian fant det for godt å dra på bærtur i forkant av scoringen, og han gjorde ellers en del rart, men scoringen i seg selv var fortjent. Grant på sin side var solid som vanlig, og har vært en veldig god erstatter for Butland.
Enig i at Allen ikke hadde sin beste kamp idag, selv om han var mye borti ballen, heller ikke Bony like god som i de foregående kampene. Forsvaret har "satt seg", og fremstår nå veldig solid, og det var ikke mye West Ham skapte utover scoringen. Whelan og Adam fungerer også bra sammen, foran stopperne.
Sobhy gjør en del bra, og kan nok bli skikkelig god, tatt i betraktning at han bare er 19 år. Noen fullgod erstatter for Arnie er han nok likevel ikke ennå.
Jeg er meget fornøyd med ett poeng borte mot West Ham, og spesielt tatt i betraktning at vi manglet både Shaqiri og Arnautovic, våre to beste offensive spillere sammen med Bojan. Og apropos Bojan, så håper jeg Hughes finner en løsning som gjør at vi kan bruke alle tre samtidig, for Bojan er for god til å sitte på benken kamp ut og kamp inn. Det samme mener jeg for så vidt gjelder Imbula, selv om han ikke imponerte i sesonginnledningen.
Seks kamper på rad uten tap nå, og det blant annet etter vanskelige bortekamper mot Man. U og West Ham inne i denne rekken. Det er meget bra, men det aller beste er kanskje likevel at jeg tenker at vi ennå har mer å gå på. Jeg tror dette kan bli en meget hyggelig sesong for oss Stoke-supportere, selv om jeg skal vokte meg vel for "å ta av". All erfaring viser at det snur veldig fort i fotball, og at høye fjell og dype daler gjerne går hånd i hånd