JonC skrev:Der fikk jeg jaggu Fantasy poeng. Arnautovic setter 4-1, slutt
Jeg har dumpa Imbula i Fantasy, men Der Österreicher er fortsatt med

JonC skrev:Der fikk jeg jaggu Fantasy poeng. Arnautovic setter 4-1, slutt
Morten T. skrev:Dette er en skam!
Dessverre er det ikke uventet for meg som ikke har latt meg forføre av dette "Stokelona"-vissvasset.
Det er en lidelse å se på og alt som brakte oss dit vi er i dag er fordufta. Ingen passion, ingen struktur, oppskrytte enkeltspillere og grusomt forsvarsspill.
Noen få av oss har gjennom gledesrusen over å hentet noen navngjetne fyrer forsøkt å påpeke dette lenge, men nå håper jeg Coates snart tar grep og retter opp feilen han gjorde 21. Mai 2013.
En ting er å tape, men ikke på denne flaue måten.
Hent inn en pragmatiker igjen, Coates!
JonC skrev:Der skal Walters ha et klart frispark, men siden han ser så klønete ut, tenker dommeren at dette kan umulig være frispark
Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:Dette er en skam!
Dessverre er det ikke uventet for meg som ikke har latt meg forføre av dette "Stokelona"-vissvasset.
Det er en lidelse å se på og alt som brakte oss dit vi er i dag er fordufta. Ingen passion, ingen struktur, oppskrytte enkeltspillere og grusomt forsvarsspill.
Noen få av oss har gjennom gledesrusen over å hentet noen navngjetne fyrer forsøkt å påpeke dette lenge, men nå håper jeg Coates snart tar grep og retter opp feilen han gjorde 21. Mai 2013.
Men da glemmer du, Morten, at Hughes siden 21. mai 2013, med dette "Stokelona-vissvasset" og navngjetne fyrer, har ledet oss til våre tre beste plasseringer i Premier League noensinne, og tre år på rappen ledet oss til plasseringer på øvre halvdel av tabellen på øverste nivå. Der hadde vi ikke befunnet oss siden midten av 70-tallet. Det glemmes fort når resultatene i en periode går imot.
Men, det er klart at det vi holder på med nå for tiden, ikke holder i det hele tatt. Og skiftes Hughes ut nå, så vil det i enkelte kretser bli tatt til inntekt for at han har mislykkes og at det var bra med et skifte og at vi fikk inn en "redningsmann".
Jeg tror derimot at dette vil snu uansett, også med Hughes ved roret, og at det bare er et spørsmål om tid. For så dårlige som vi er nå er ikke dette laget, det har de vist ved mange anledninger tidligere. Vi er - og har vært - inne i en fryktelig svak periode. Vi har overkommelige motstandere i de neste kampene, og med et par seire der kan det være nok til at trenden snus. Det kan være grunn til å minne om at vi i fjor ikke fikk vår første trepoenger før i slutten av september, og at det deretter bare var Arsenal og ligamester Leicester som tok flere poeng enn oss frem til nyttår.
At Hughes har en jobb å gjøre, er utvilsomt. Men å begynne å snakke om at han bør skiftes ut etter fem kamper, etter alt det bra han har gjort de foregående sesongene, synest jeg virker som en panikkhandling.
Morten T. skrev:Dette er en skam!
TrondG skrev:Morten T. skrev:Dette er en skam!
Jeeeeeeeeez Morten. "Endelig" fikk du rett?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest