Crystal Palace vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg centauri » 18 Sep 2016, 17:12

JonC skrev:Der fikk jeg jaggu Fantasy poeng. Arnautovic setter 4-1, slutt :shock:

Jeg har dumpa Imbula i Fantasy, men Der Österreicher er fortsatt med :) - (på en dårlig dag) :x
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Knut H » 18 Sep 2016, 17:14

Neste lørdag kommer WBA og TP på BET365 stadion. Tipper at MH får foten etter nok et tap der. Hvem som overtar blir spennende. Ikke så mye ledig på markedet så tidlig i sesongen.
Problemene til Stoke startet i april sist sesong. MH har hatt en hel sommer til å rette opp problemene men vi er like langt. Han har kjøpt inn kjente navn men alle av dem har feilet med vise kvalitet annet en i korte perioder eller de har gått skadet. Han hadde to bra år så kom problemene som han nå ikke klarer å løse. Dette blir QPR om igjen for MH.
Skammelige resultat i dag og jeg er redd det varer ennå en uke...
Knut H
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 18 Sep 2016, 17:19

Morten T. skrev:Dette er en skam!
Dessverre er det ikke uventet for meg som ikke har latt meg forføre av dette "Stokelona"-vissvasset.

Det er en lidelse å se på og alt som brakte oss dit vi er i dag er fordufta. Ingen passion, ingen struktur, oppskrytte enkeltspillere og grusomt forsvarsspill.
Noen få av oss har gjennom gledesrusen over å hentet noen navngjetne fyrer forsøkt å påpeke dette lenge, men nå håper jeg Coates snart tar grep og retter opp feilen han gjorde 21. Mai 2013.

En ting er å tape, men ikke på denne flaue måten.

Hent inn en pragmatiker igjen, Coates!

Men da glemmer du, Morten, at Hughes siden 21. mai 2013, med dette "Stokelona-vissvasset" og navngjetne fyrer, har ledet oss til våre tre beste plasseringer i Premier League noensinne, og tre år på rappen ledet oss til plasseringer på øvre halvdel av tabellen på øverste nivå. Der hadde vi ikke befunnet oss siden midten av 70-tallet. Det glemmes fort når resultatene i en periode går imot.

Men, det er klart at det vi holder på med nå for tiden, ikke holder i det hele tatt. Og skiftes Hughes ut nå, så vil det i enkelte kretser bli tatt til inntekt for at han har mislykkes og at det var bra med et skifte og at vi fikk inn en "redningsmann".

Jeg tror derimot at dette vil snu uansett, også med Hughes ved roret, og at det bare er et spørsmål om tid. For så dårlige som vi er nå er ikke dette laget, det har de vist ved mange anledninger tidligere. Vi er - og har vært - inne i en fryktelig svak periode. Vi har overkommelige motstandere i de neste kampene, og med et par seire der kan det være nok til at trenden snus. Det kan være grunn til å minne om at vi i fjor ikke fikk vår første trepoenger før i slutten av september, og at det deretter bare var Arsenal og ligamester Leicester som tok flere poeng enn oss frem til nyttår.

At Hughes har en jobb å gjøre, er utvilsomt. Men å begynne å snakke om at han bør skiftes ut etter fem kamper, etter alt det bra han har gjort de foregående sesongene, synest jeg virker som en panikkhandling. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg power » 18 Sep 2016, 17:19

Ref. 1984-85 sesongen. Mulig det i år kommer en oppfølger .... The Holocaust Season 2? https://en.wikipedia.org/wiki/1984%E2%8 ... .C._season ..... 3 seiere, 17 poeng, 24 skorede mål og 91 mot :cry:

Nei, nok dommedagstanker og pessimisme ...... Vi Stoke supportere om noen ha vært igjennom det meste tidligere, dette kommer til å løse seg med eller uten Mr. Hughes. Seier i neste kamp!
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 18 Sep 2016, 17:25

Dette var nok en gang tragisk. Ronny Deila oppsummerte i pausen vel egentlig ganske ganske godt dette Stoke laget. En drøss med halveis stjerner, men intet lag. Her må jeg nok si meg enig. Vi har en gjeng med spillere som er større en klubben og i tillegg en manager som ikke har et opplegg hverken framover eller bakover. Da er det farlig, meget farlig. Det er ingen energi eller fremdrift, ingen plan i angrepspillet.
Jeg skal ikke komme med noe fasit svar her på hva som må gjøres. Men i dagens fotball så er det ikke rom for å gå halveis på tomgang. Har sett litt på Liverpool etter Mr Klopp tok over. Når man ser den energien det laget har sammenliknet med Stoke, så er det skremmende.
Jeg har ikke tro på at Mark Hughes er rett mann til å lede Stoke videre nå. Tror nok også at det er mye i det Mark Wilson sa angående at det ikke er lagt nok vekt på forsvarstrening. Ihvertfall så har den vært feil.
Men det som har skuffet enda mer, er at Mark Hughes, som tidligere superspiss, ikke har noe opplegg på hvordan vi skal angripe.
Uansett, tipper at det er møte allerede i kveld med Peter Coates.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 18 Sep 2016, 17:33

JonC skrev:Der skal Walters ha et klart frispark, men siden han ser så klønete ut, tenker dommeren at dette kan umulig være frispark :oops:

Endelig et innlegg som lyser om en trist søndag :D :shock: :D
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2016, 17:42

Torstein Norevik skrev:
Dessverre er det ikke uventet for meg som ikke har latt meg forføre av dette "Stokelona"-vissvasset.

Det er en lidelse å se på og alt som brakte oss dit vi er i dag er fordufta. Ingen passion, ingen struktur, oppskrytte enkeltspillere og grusomt forsvarsspill.
Noen få av oss har gjennom gledesrusen over å hentet noen navngjetne fyrer forsøkt å påpeke dette lenge, men nå håper jeg Coates snart tar grep og retter opp feilen han gjorde 21. Mai 2013.

Men da glemmer du, Morten, at Hughes siden 21. mai 2013, med dette "Stokelona-vissvasset" og navngjetne fyrer, har ledet oss til våre tre beste plasseringer i Premier League noensinne, og tre år på rappen ledet oss til plasseringer på øvre halvdel av tabellen på øverste nivå. Der hadde vi ikke befunnet oss siden midten av 70-tallet. Det glemmes fort når resultatene i en periode går imot.

Men, det er klart at det vi holder på med nå for tiden, ikke holder i det hele tatt. Og skiftes Hughes ut nå, så vil det i enkelte kretser bli tatt til inntekt for at han har mislykkes og at det var bra med et skifte og at vi fikk inn en "redningsmann".

Jeg tror derimot at dette vil snu uansett, også med Hughes ved roret, og at det bare er et spørsmål om tid. For så dårlige som vi er nå er ikke dette laget, det har de vist ved mange anledninger tidligere. Vi er - og har vært - inne i en fryktelig svak periode. Vi har overkommelige motstandere i de neste kampene, og med et par seire der kan det være nok til at trenden snus. Det kan være grunn til å minne om at vi i fjor ikke fikk vår første trepoenger før i slutten av september, og at det deretter bare var Arsenal og ligamester Leicester som tok flere poeng enn oss frem til nyttår.

At Hughes har en jobb å gjøre, er utvilsomt. Men å begynne å snakke om at han bør skiftes ut etter fem kamper, etter alt det bra han har gjort de foregående sesongene, synest jeg virker som en panikkhandling. ;)

Da glemmer du, Torstein, at det var mye snakk om "tendenser" når det forrige regimet regjerte. Du var vel også opptatt av at "tendensen" var dårlig under Pulis, eller?
Vel, tar vi med avslutningen på forrige sesong og begynnelsen av denne så er "tendensen" helt klar: Hughes må gå. I hvertfall hvis de som flagget et slikt standpunkt under det forrige regimet skal være nogenlunde konsekvente i sitt syn. Noe jeg håper at de er...

Ja, Hughes har ført klubben til tre strake 9. plasser, noe jeg tror mer eller mindre ville ha skjedd uavhengig av manager. Jeg mener at Hughes ikke skal tilskrives hele æren for fremgangen klubben har vist under hans regjeringstid, rett og slett fordi han tok over et meget solid fundament. Hughes er en bra manager, på nivå med Martinez som fikk sparken i Everton, men han har åpenbare svakheter. Spesielt hvordan et lag skal organiseres defensivt. Stoke vant riktignok noen kamper mot noen presumptivt gode lag i fjor, men hvis man gidder å ta seg bryet med å gå inn å dissekrere flere av disse kampene så vil man finne ut at motstanderne var ute av form eller svekket mannskapsmessig.

Å apropos å glemme. Under det forrige regimet ble det også satt bøttevis av rekorder. Både hva kommer til PL, FA-cup og Europaspill. Hvorfor er hukommelsen så selektiv rundt slike hendelser, mon tro?

Stoke må snu dette snart og jeg tviler på at Hughes er mannen. Jeg vil aller helst ha inn en pragmatiker, men hvem er ledige på markedet og vil en ny manager evt. klare å lage noe ut av det laget Mark Hughes har brukt syv overgangsvinduer på å skru sammen?

Stoke er nå blant verdens 30 rikeste klubber og har blitt vanvittig mye rikere bare på 2-3 år, Hughes har fått frie tøyler til å handle inn de spillerne HAN vil ha for å danne det han mener er slagkraftig lag. I stedet har han valgt spillere og et system som dreier seg om tversoverpass og ekstremt svakt forsvarsspill.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 18 Sep 2016, 17:43

Nok er nok ....noen tror på julenissen ,mens en del andre tror på Mark Hughes... Dessverre hjelper det ikke Stoke som fotballklubb mye; hva de troende mener om Mr. Hughes. Om ikke waliseren nå skjønner at han er i ferd med å ødelegge klubben fullstendig og trekker seg umiddelbart, må styret og eier fjerne mannen snarest. Sef er dette noe som burde vært gjort allerede etter forrige sesong , med Butland ute av spill så man virkelig hvor dårlig stelt det var med laget.... et spill helt uten plan og strategi . Nytter ikke å lene seg tilbake å slå seg på brystet og tro at ting går av seg selv ,når man ikke har en manager som evner å se svakhetene og de store manglende laget har hatt lenge....Dette har han bevist til fulle ved de tre siste overgangsvinduene. Blir dessverre ikke lett å skaffe en ny manager nå rett etter seriestart ,men manglende dømmekraft fra styret har satt klubben i den situasjonen de nå befinner seg i ,og da får man bare håpe at styret har en plan B, om ikke kommer dette til å se stygt ut for Stoke i overskuelig fremtid...Krysser fingrene for at ting ordner seg ,det pleier jo å gjøre det,eller?
Sist endret av erodsa@broadpark.no den 19 Sep 2016, 23:26, endret 2 ganger.
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 18 Sep 2016, 17:51

Jeeeeeeeeez Morten. "Endelig" fikk du rett? :lol:
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2016, 17:53

TrondG skrev:

Jeeeeeeeeez Morten. "Endelig" fikk du rett? :lol:

Det tok sin tid, men ja. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest