Fantastisk spill i perioder, men så utrolig svart også innimellom. Men den seieren smakte utrolig godt, og svært hyggelig at Shaqiri endelig fikk åpnet scoringskontoen.
Pluss til gutta forover, stort minus for Wollscheid.
JonC skrev:Ser repriser nå. Joselu har skjønt det. I det Clattenburg bestemmer seg for å dømme straffe, gir han dommeren en real koseklem![]()
Morten T. skrev:Torstein Norevik skrev:Vakker scoring og flott prestasjon av Joselu !![]()
Skal erkjenne at jeg tenkte det samme som Centauri, hvorfor Joselu og ikke Diouf ? Kanskje fordi han scoret hat-trick i en U-21 kamp i forrige uke og muligens har vist god form på trening i det siste ?
Uansett utvilsomt et riktig bytte - sett i ettertid...![]()
Diouf er egentlig best hvis motstanderen må jage mål. Da kan få brukt sin hurtighet i bakrom. Når det er sagt så er han nok totalt sett en bedre spiss enn Joselu...hittils.
Torstein Norevik skrev:Ellers irriterte også jeg meg i dag over kommentatoren. En ting var lite engasjement, som Morten var inne på, en annen sak at han sa veldig mye feil. Fortalte at Shaqiri hadde vært i Bayern Munchen og Inter Milan før han kom til Everton. Omtalte en Stoke-spiller med navnet til en Everton-spiller. Og da Pieters mot slutten av andre omgang fosset fremover på venstresiden kunne han fortelle at dette var Walters. I straffesituasjonen sier han at dommeren tok seg litt tid før han blåste, kanskje fordi han hadde konferert med dommeren ! Før han avsluttet med å spekulere i at det kanskje var bra at Arnie skled på straffen, fordi han da antakelig traff på et annet sted enn han egentlig var tenkt å skyte...og ballen gikk jo vitterlig inn. Tullball !![]()
Morten T. skrev:Torstein Norevik skrev:Ellers irriterte også jeg meg i dag over kommentatoren. En ting var lite engasjement, som Morten var inne på, en annen sak at han sa veldig mye feil. Fortalte at Shaqiri hadde vært i Bayern Munchen og Inter Milan før han kom til Everton. Omtalte en Stoke-spiller med navnet til en Everton-spiller. Og da Pieters mot slutten av andre omgang fosset fremover på venstresiden kunne han fortelle at dette var Walters. I straffesituasjonen sier han at dommeren tok seg litt tid før han blåste, kanskje fordi han hadde konferert med dommeren ! Før han avsluttet med å spekulere i at det kanskje var bra at Arnie skled på straffen, fordi han da antakelig traff på et annet sted enn han egentlig var tenkt å skyte...og ballen gikk jo vitterlig inn. Tullball !![]()
Jeg har egentlig gått og ventet på en verdig arvtaker etter Øyvind Johnsen, Sølve Grotmol og Terje Dalby. Er han endelig funnet?
vegar56 skrev:Sven-Erik skrev:Herlig seier, bare å glede seg til å hente 3 poeng mot WBA![]()
Det lukter tap lang vei der.
Svein Nilsen skrev:SÅ JÆVLIG DEILIG. Det er dette Jula handler om!!!
Sven-Erik skrev:vegar56 skrev:Sven-Erik skrev:Herlig seier, bare å glede seg til å hente 3 poeng mot WBA![]()
Det lukter tap lang vei der.
Nei da, vi er i dytten vi nå
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest