Everton - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Everton - Stoke

Innlegg vegar56 » 28 Des 2015, 19:09

Fantastisk spill i perioder, men så utrolig svart også innimellom. Men den seieren smakte utrolig godt, og svært hyggelig at Shaqiri endelig fikk åpnet scoringskontoen.

Pluss til gutta forover, stort minus for Wollscheid.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Des 2015, 19:10

JonC skrev:Ser repriser nå. Joselu har skjønt det. I det Clattenburg bestemmer seg for å dømme straffe, gir han dommeren en real koseklem :oops: ;)

Jeg så den og var et øyeblikk redd for at Clattenburg skulle ombestemme seg. Så litt vel intimt ut... :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 28 Des 2015, 19:16

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Vakker scoring og flott prestasjon av Joselu ! :D

Skal erkjenne at jeg tenkte det samme som Centauri, hvorfor Joselu og ikke Diouf ? Kanskje fordi han scoret hat-trick i en U-21 kamp i forrige uke og muligens har vist god form på trening i det siste ?

Uansett utvilsomt et riktig bytte - sett i ettertid... :? ;)

Diouf er egentlig best hvis motstanderen må jage mål. Da kan få brukt sin hurtighet i bakrom. Når det er sagt så er han nok totalt sett en bedre spiss enn Joselu...hittils. ;)

Enig Morten, og det var derfor også jeg tenkte det ville være naturlig å bytte inn Diouf, fordi vi på det tidspunktet ledet 2-1 og Everton måtte frem.
Men jeg klager ikke over det byttet - sett i ettertid - m.t.p. Joselus flotte scoring. Hyggelig at både han og Shaqiri fikk åpnet målkontoen, det kan bare gjøre bra for selvtilliten til begge :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 28 Des 2015, 19:22

Endelig løsnet det for Shaqiri når det gjelder gåll, og veldig fortjent at han endelig fikk noen mål på kontoen.
Vårt trekløver med Bojan, Arnaut og Shaqiri er på aller høyeste PL-nivå når det er flyt. Herlig å se på :D
Hvis disse tre forblir skadefrie, blir det veldig, veldig mye morro i tiden fremover. Må tilbake til 70-tallet for å
finne samme kvalitet offensivt.

Pieters med en helt avgjørende klarering som hindret Everton scoring, er også verd å ta med seg :D

Grrrrrrætttttis Stokies !!! :twisted: :twisted: :twisted:
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 28 Des 2015, 19:37

Har fått trukket pusten litt etter en heseblesende avslutning ! Men du verden så godt det er når det går bra til slutt, som i kveld, etter en slik thriller-match :D

Vi scorer i siste minutt før pause, og på overtid i andre omgang. Som oftest går scoringer på det tidspunktet imot oss, og vi viser karakter ved ikke å gi opp da vi får 2-3 i fleisen, etter å ha ledet to ganger.

De tre første målene er klassescoringer, og i Bojan, Shaqiri og Arnie har vi nå spillere som går utenpå de fleste offensive spillerne i PL.

Minus i dag for det defensive arbeidet, det var uvanlig rufsete. Mange plusser for at vi scorer fire mål på bortebane, og tar tre poeng mot et så bra lag som Everton ! Det er knallsterkt !

I dag synest jeg Bojan fortjener bestemannsprisen, men også Arnie og Shaqiri var veldig gode. Nesten utrolig at vi ikke har scoret flere mål tidligere med den trioen på banen. Kanskje dette var vendepunktet ?

Ellers irriterte også jeg meg i dag over kommentatoren. En ting var lite engasjement, som Morten var inne på, en annen sak at han sa veldig mye feil. Fortalte at Shaqiri hadde vært i Bayern Munchen og Inter Milan før han kom til Everton. Omtalte en Stoke-spiller med navnet til en Everton-spiller. Og da Pieters mot slutten av andre omgang fosset fremover på venstresiden kunne han fortelle at dette var Walters. I straffesituasjonen sier han at dommeren tok seg litt tid før han blåste, kanskje fordi han hadde konferert med dommeren ! Før han avsluttet med å spekulere i at det kanskje var bra at Arnie skled på straffen, fordi han da antakelig traff på et annet sted enn han egentlig var tenkt å skyte...og ballen gikk jo vitterlig inn. Tullball ! :?

Men det skal ikke ødelegge kvelden, for dette var en sterk seier. Og vi har startet jule- og nyttårshelga med seier over Man. U og Everton. Greier vi å fortsette trenden kan vi få en vanvittig bra poengfangst i jule- og nyttårshelgen. Og det sies jo at nettopp denne høytiden ofte er trendsetter for hvordan sesongen ellers vil arte seg for de ulike lagene... :)

Dette lover bra ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Des 2015, 20:09

Torstein Norevik skrev:Ellers irriterte også jeg meg i dag over kommentatoren. En ting var lite engasjement, som Morten var inne på, en annen sak at han sa veldig mye feil. Fortalte at Shaqiri hadde vært i Bayern Munchen og Inter Milan før han kom til Everton. Omtalte en Stoke-spiller med navnet til en Everton-spiller. Og da Pieters mot slutten av andre omgang fosset fremover på venstresiden kunne han fortelle at dette var Walters. I straffesituasjonen sier han at dommeren tok seg litt tid før han blåste, kanskje fordi han hadde konferert med dommeren ! Før han avsluttet med å spekulere i at det kanskje var bra at Arnie skled på straffen, fordi han da antakelig traff på et annet sted enn han egentlig var tenkt å skyte...og ballen gikk jo vitterlig inn. Tullball ! :?

Jeg har egentlig gått og ventet på en verdig arvtaker etter Øyvind Johnsen, Sølve Grotmol og Terje Dalby. Er han endelig funnet? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 28 Des 2015, 20:31

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Ellers irriterte også jeg meg i dag over kommentatoren. En ting var lite engasjement, som Morten var inne på, en annen sak at han sa veldig mye feil. Fortalte at Shaqiri hadde vært i Bayern Munchen og Inter Milan før han kom til Everton. Omtalte en Stoke-spiller med navnet til en Everton-spiller. Og da Pieters mot slutten av andre omgang fosset fremover på venstresiden kunne han fortelle at dette var Walters. I straffesituasjonen sier han at dommeren tok seg litt tid før han blåste, kanskje fordi han hadde konferert med dommeren ! Før han avsluttet med å spekulere i at det kanskje var bra at Arnie skled på straffen, fordi han da antakelig traff på et annet sted enn han egentlig var tenkt å skyte...og ballen gikk jo vitterlig inn. Tullball ! :?

Jeg har egentlig gått og ventet på en verdig arvtaker etter Øyvind Johnsen, Sølve Grotmol og Terje Dalby. Er han endelig funnet? ;)

Det er lov å håpe... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 28 Des 2015, 20:36

vegar56 skrev:
Sven-Erik skrev:Herlig seier, bare å glede seg til å hente 3 poeng mot WBA :D
Det lukter tap lang vei der.

Nei da, vi er i dytten vi nå :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Des 2015, 20:50

Svein Nilsen skrev:SÅ JÆVLIG DEILIG. Det er dette Jula handler om!!!

Enig Svein. Ispedd litt akkevitt for å skylle ned ribba. ;)
Kjøret med pakkestyr, sju slag, jomfrufødsel, barnåler i kåken og dårlige amerikanske filmer i reprise for n`te gang kan gjerne hoppes bukk over for mitt vedkommende.

Bedre med et stykk real fotball og three points!
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 28 Des 2015, 21:00

Sven-Erik skrev:
vegar56 skrev:
Sven-Erik skrev:Herlig seier, bare å glede seg til å hente 3 poeng mot WBA :D
Det lukter tap lang vei der.

Nei da, vi er i dytten vi nå :D

Vi skal hevne det sure tapet i høst ! 3 poeng til !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest