Stoke City vs Bournemouth

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Bournemouth

Innlegg JonC » 26 Sep 2015, 17:55

Butland redder fra Murray, 88 min..
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Håkon Banks Steine » 26 Sep 2015, 17:59

Sesongens første trepoenger. Deilig!
So, before, you come to break down the door,
Forgive me Delilah I just couldn't take anymore.
Brukerens avatar
Håkon Banks Steine
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 26 Sep 2015, 18:01

Ferdig. Dårlig av Stoke, som allikevel vinner 2-1 takket være Walters og Diouf.
Denne kampen har ikke styrket meg i troen på at det blir en god sesong, er redd for at vi kjemper i nedrykksstriden også når vi er i mai.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 26 Sep 2015, 18:01

Var langt nede og på vei inn i en dyp depresjon på 1-1, men nå leker livet igjen ☺
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 26 Sep 2015, 18:11

Herlig legg av Johnson. Veldig bra avslutning sv Diouf!
God prestasjon å komme tilbake i en fase av kampen vi egentlig var svært svake.
Arno bra i min bok, og heldigvis bedre enn hans pinlige 2 omg mot Leicester. Butland matchvinner redning i 88 min.
Urytmisk og mye svakt, men i dag betyr 3 poeng alt!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Sep 2015, 19:20

Ingen stor kamp fra vår side mot et lag som jeg tror skal slite med å holde seg i divisjonen, spesielt om toppscorer Callum Wilson nå blir lenge borte.

Vi har noen fine angrep innimellom, men vi har fortsatt mye å gå på, både som lag og blant enkeltspillere. Bojan er ennå et stykke unna toppformen og Shaqiri har heller ikke imponert så langt. Det samme gjelder Joselu, som ikke spilte i dag, og heller ikke innbytter i dag, Van Ginkel, har vært allverden. Afellay synes jeg var et lyspunkt i dag, med noen fine raid nedover høyresida, selv om han burde ha scoret da Walters serverte han i sluttminuttene. Jeg tror også de andre vil bli langt bedre etter hvert og da kan det bli moro, men vi er ikke der ennå.

Det positive i dag er selvsagt at vi tar tre poeng, selv om vi ikke har noen stor kamp. Vi har fortsatt bare tre lag bak oss, men på den annen side er det også bare tre poeng opp til 9. plassen, så det er jevnt på tabellen så tidlig i sesongen og tre poeng kan gi store utslag på den.

Nå venter bortekamp mot Aston Villa. Ett poeng der bør være et minimum, men jeg tror også det er en kamp det er fullt mulig å vinne, for Villa har heller ikke imponert så langt.

Synes Arno og Pieters var våre beste i dag, og så må jeg si at vi virker langt farligere når Diouf er på banen enn når han ikke er det. Tre mål så langt på han, selv om han ikke spilte forrige kamp eller startet i denne. Det må regnes som god uttelling.

Vi får håpe dette var omslaget når det gjelder poengfangst og at det nå bare vil fortsette å gå oppover. Laget er godt nok til det, etter hvert som flere finner formen.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 26 Sep 2015, 21:16

Stemmer Torstein. Diouf er vår mest mål-kåte. Rating i år er mål per 147 spilte min, altså1,5 match per mål så langt. I fjor endte han på 203 min per mål.
I år ligger Bojan (159) og Walters (165) tett bak. Kult at Walters i spiss-posisjon er på rett plass foran kassa.
Forøvrig enig i Pieters var bra (igjen) og framstår som vår klart beste back. Johnson er pent sagt ujevn, men veldig hyggelig at han traff nøyaktig på innlegget før 2-1.
De største navnene har mye å gå på så potensialet bør være veldig mye bedre enn dagens spill og tabellplaasering.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 26 Sep 2015, 23:55

Fy f. der var vi heldig. Den verste 2.omg i år. Forsvaret våres er svakt og klart dårligst av dem alle er høyre back Johnson. Selv innlegget for vinnermålet var dårlig. Tror det er ikke lenge før også Hughes ser at han må benkes. Vanvittig bra av Diouf og heade den i mål forresten. Men deilig med tre poeng her
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 27 Sep 2015, 00:57

De første 20 min var vi gode, deretter mistet vi grepet og slapp Bournemouth inn i kampen. Fortsetter det slik, klarer vi dessverre ikke beholde plassen i PL.
Vi kan være skremmende dårlig defensivt, trolig dårligere enn noen gang siden opprykk. Savnet av Shawcross er merkbart, men det virker heller ikke som at
midtbanen henger bra nok med når det trengs. Trenger to solide bautaer i midtforsvaret :twisted:

Vil gi cred til Pieters og ikke minst Butland, som uten tvil er vår beste spiller for tiden.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 27 Sep 2015, 13:29

En passende kommentar må være en gammel avisfloskel:
"Bare poengene gledet"
Vi må virkelig heve oss for å overleve. Sjetteplass er på en annen planet.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest