Stoke - Sunderland

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg Knut Ole » 25 Apr 2015, 17:46

Vi er i førersetet igjen etter dårlig periode. Sluttspurt!!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 25 Apr 2015, 17:50

kom igjen daaaaaa
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 25 Apr 2015, 17:57

Faan - det ble ikke 3 poeng.
Merkelig kamp - her var det ikke mange dødpunkter.
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 25 Apr 2015, 17:58

Ikke et resultat som jeg ønsket..

Høye forventninger er alltid kjipt...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 25 Apr 2015, 17:58

1-1 er for dårlig mot Sunderland - ferdig snakka!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 25 Apr 2015, 17:59

Skuffende at vi ikke punkterer Sunderland i vår meget god 1.omg
Varierende kvalitet. På vårt beste var vi strålende. I perioder av 2.omg sleit vi fælt.
Adam og Arnie var bra i store deler.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 25 Apr 2015, 18:22

Fire kamper igjen av sesongen. Med 4 poeng og 8 mål på disse kampene har vi satt to nye bestenoteringer, også i år, nemlig poeng og scorede mål. Om vi klarer den tredje bestenoteringen og tar åttende plassen med slike resultater er det velopp til Swansea å bestemme.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 25 Apr 2015, 18:36

Om vi fortjener 8.plass får vi svar på om en uke. Swansea klarte det vi ikke gjorde i dag, og stakk av. Blir smått krevende å ta dem igjen. GOARNNNN
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Apr 2015, 00:50

Strålende første omgang av Stoke, hvor vi eier kampen og burde ha ledet i alle fall med et par mål. Men vi greier ikke følge det opp i andre omgangen, som blir langt mer jevnspilt, og vi er faktisk heldige som unngår baklengs da.

Bego surrer igjen, og det har han gjort usedvanlig mange ganger denne sesongen. Aktualiserer problemstillingen om det nå er riktig å la han gå og satse på Butland. Alle disse feilene vitner om litt manglende konsentrasjon, og kanskje svirrer tankene - og drømmen - om en overgang til en av de virkelig store klubbene i Europa litt mer rundt i hodet på Asmir enn det han har gitt uttrykk for ?

Jeg synes Charlie Adam er kampens store spiller, og han viser at han kan bruke høyrebenet til mer enn bare å stå på. Jeg liker Adam bedre når han får ligge litt dypt, som i dag, enn når han skal inn i 10'er-rollen. Når han ligger dypere fungerer han langt bedre som ballfordeler med sin følsomme venstrefot og slår den ene lekre pasningen etter den andre ;) Også N'Zonzi og Ireland er gode, og jeg synes Arnie viser gryende form og han er etter mitt syn også blant våre aller beste i dag.

Ved siden av tabben til Bego var vel kanskje Wollscheid den som skuffet meg mest. Synest han har vært bra i Stoke, men i dag fomlet han mye og virket usikker. :?

Det kanskje aller hyggeligste i dag var likevel å se Odemwingie tilbake på banen. Vi trenger en Odemwingie i godt gammelt slag. Vi skal vel ikke vente for mye denne sesongen, men bare det at han er tilbake på banen bærer bud om at han kan være tilbake for fullt når neste sesong sparkes i gang igjen i august.

1-1 hjemme mot Sunderland er ikke godt nok, og føyer seg inn i rekken av hjemmekamper denne sesongen der vi taper poeng mot lag vi absolutt bør slå. Den koden må Hughes knekke for at vi skal ta enda et steg videre, men vi har enda god "los" på ny poengrekord og kanskje beste plassering i PL noensinne når fire kamper gjenstår. Så noen grunn til å være så veldig misfornøyd er det vel egentlig ikke.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 26 Apr 2015, 01:15

Valgte å unngå å få med meg resultatet hele kvelden, for deretter se matchen i reprisen som gikk 22.30....mye pga at det har vært lenge siden en Stoke kamp har vært på direkten.

Total kontroll i 1. omgang, synd med fomlinga til Bego og at vi bare scora ett mål. Her burde det blitt flere, men herlig å se Adam i den formen han er i nå! :)
Andre periode var helt jevn, ikke overbevisende at et lag som Sunderland slipper til på denne måten. Dette er en kamp vi burde ha dominert i 90 + minutter IMO,
og litt skuffende at det poengdeling.

Godt å se at Odemwingle er tilbake, syntes han gjorde et bra innhopp og kommer nok til å bidra positivt i kampene fremover.
Ang tabben til Bego, så er det verd å ta frem at han også gjorde en redning fra aller øverste nivå i andre omgang...mange ujevne prestasjoner denne sesongen,
men viser fortsatt at han er en keeper i verdensklasse. Håper han blir med også i neste sesong.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest