Strålende første omgang av Stoke, hvor vi eier kampen og burde ha ledet i alle fall med et par mål. Men vi greier ikke følge det opp i andre omgangen, som blir langt mer jevnspilt, og vi er faktisk heldige som unngår baklengs da.
Bego surrer igjen, og det har han gjort usedvanlig mange ganger denne sesongen. Aktualiserer problemstillingen om det nå er riktig å la han gå og satse på Butland. Alle disse feilene vitner om litt manglende konsentrasjon, og kanskje svirrer tankene - og drømmen - om en overgang til en av de virkelig store klubbene i Europa litt mer rundt i hodet på Asmir enn det han har gitt uttrykk for ?
Jeg synes Charlie Adam er kampens store spiller, og han viser at han kan bruke høyrebenet til mer enn bare å stå på. Jeg liker Adam bedre når han får ligge litt dypt, som i dag, enn når han skal inn i 10'er-rollen. Når han ligger dypere fungerer han langt bedre som ballfordeler med sin følsomme venstrefot og slår den ene lekre pasningen etter den andre

Også N'Zonzi og Ireland er gode, og jeg synes Arnie viser gryende form og han er etter mitt syn også blant våre aller beste i dag.
Ved siden av tabben til Bego var vel kanskje Wollscheid den som skuffet meg mest. Synest han har vært bra i Stoke, men i dag fomlet han mye og virket usikker.
Det kanskje aller hyggeligste i dag var likevel å se Odemwingie tilbake på banen. Vi trenger en Odemwingie i godt gammelt slag. Vi skal vel ikke vente for mye denne sesongen, men bare det at han er tilbake på banen bærer bud om at han kan være tilbake for fullt når neste sesong sparkes i gang igjen i august.
1-1 hjemme mot Sunderland er ikke godt nok, og føyer seg inn i rekken av hjemmekamper denne sesongen der vi taper poeng mot lag vi absolutt bør slå. Den koden må Hughes knekke for at vi skal ta enda et steg videre, men vi har enda god "los" på ny poengrekord og kanskje beste plassering i PL noensinne når fire kamper gjenstår. Så noen grunn til å være så veldig misfornøyd er det vel egentlig ikke....