Svein Nilsen skrev:Morten T. skrev:radiola skrev:Nå ser det ut til at Tottal også kommer med samme Norwegian-fly fredag. Ergo er vi vel da seks stk (minst) som kommer sånn ca til samme tid. Fire i en taxi går nok, men da blir det rimelig trangt i baksetet - og en lang time til Stoke. Hva synes dere andre? Jeg har ingen fasit...
Hei Ola.
Bare et tips: Når dere er 100% sikre på hvor mange som skal ta taxi sammen, så rett en forespørsel til Tollgate for å høre om de f.eks. kan ordne en MaxiTaxi. Tog er jo også en mulighet, men da MÅ man forhåndsbestille for å få en anstendig pris.
Nja, tog er vel et dårlig alternativ...tids- og prismessig! Hvis dere er 3-4 i samme taxien fra flyplassen er jo det grisebillig når taxien er forhåndsbooket fra Tollgate/Z-cars i Stoke. Og klart mye enklere og raskere enn tog (bytte i Manchester by).
God tur alle som skal over på fellesturen, jeg får dessverre heller ikke vært med denne gangen,, men drar over til Swansea kampen 14 dager tidligere
Min erfaring er at Z-Cars, via Tollgate, setter opp antall taxier og minibusser etter hvor mange som kommer med samme fly. Det vil si at hvis dere er seks som reiser over, så sender Tollgate det til Z-Cars, som etter all sannsynlighet sender over en minibuss til Manchester Airport hvis de har en tilgjengelig