Svein Nilsen skrev:Det viser jo bare at veldig mange faktorer spiller inn om en spiller skal lykkes eller ei. Det er jo haugevis med eksempler på at eksepsjonelt gode spillere i en klubb selges for svimlendes summer og flopper i sin nye klubb. Noen ganger er det nesten utrolig at de kan variere så mye i sine prestasjoner. Men selvtillitt, ofte i sammenheng med tillitt og spillestil er jo viktige faktorer. Det samme kan vel sies om taktikk(din rolle på laget/banen ift hva du er vant med/behersker), medspilleres evne til samhandling (gjøre hverandre gode). Peter O. brukes vel nå på rett plass og bidrar veldig mye. I tillegg overrasker han med dype løp bakover på banen og har et veldig godt samarbeid med Cameron. Jeg var også skeptisk til Peter O, som jeg var med Ireland og flere andre. tror kanskje jeg har en dårligere treffprosent enn deg Morten
gmel skrev:Stoke Loud & Proud
Sentinel reporting Odemwingie's season could be over. Awful news if true.
geddi skrev:gmel skrev:Stoke Loud & Proud
Sentinel reporting Odemwingie's season could be over. Awful news if true.
Samme Loud & Proud sier nå at Huges kan prøve å få inn Carlton Cole som erstatter før vinduet stenger.
http://www.claretandhugh.info/stoke-cas ... at-carlton
Lilledino skrev:Odemwingie er ikke med i Stoke sin 25 manns tropp som er meldt inn .
Det betyr at skaden er langvarig og at vi kan være ganske happy for at Assaidi er med.
Når det er sagt, hvordan er det med forsikringer på spillere, type Odemwingie? Er det klubben som evt betaler for det ?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest