Peter Odemwingie

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Peter Odemwingie

Innlegg Svein Nilsen » 01 Apr 2014, 14:18

Det viser jo bare at veldig mange faktorer spiller inn om en spiller skal lykkes eller ei. Det er jo haugevis med eksempler på at eksepsjonelt gode spillere i en klubb selges for svimlendes summer og flopper i sin nye klubb. Noen ganger er det nesten utrolig at de kan variere så mye i sine prestasjoner. Men selvtillitt, ofte i sammenheng med tillitt og spillestil er jo viktige faktorer. Det samme kan vel sies om taktikk(din rolle på laget/banen ift hva du er vant med/behersker), medspilleres evne til samhandling (gjøre hverandre gode). Peter O. brukes vel nå på rett plass og bidrar veldig mye. I tillegg overrasker han med dype løp bakover på banen og har et veldig godt samarbeid med Cameron. Jeg var også skeptisk til Peter O, som jeg var med Ireland og flere andre. tror kanskje jeg har en dårligere treffprosent enn deg Morten :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Apr 2014, 15:11

Svein Nilsen skrev:Det viser jo bare at veldig mange faktorer spiller inn om en spiller skal lykkes eller ei. Det er jo haugevis med eksempler på at eksepsjonelt gode spillere i en klubb selges for svimlendes summer og flopper i sin nye klubb. Noen ganger er det nesten utrolig at de kan variere så mye i sine prestasjoner. Men selvtillitt, ofte i sammenheng med tillitt og spillestil er jo viktige faktorer. Det samme kan vel sies om taktikk(din rolle på laget/banen ift hva du er vant med/behersker), medspilleres evne til samhandling (gjøre hverandre gode). Peter O. brukes vel nå på rett plass og bidrar veldig mye. I tillegg overrasker han med dype løp bakover på banen og har et veldig godt samarbeid med Cameron. Jeg var også skeptisk til Peter O, som jeg var med Ireland og flere andre. tror kanskje jeg har en dårligere treffprosent enn deg Morten :D

Egentlig så synes jeg det er litt rart også at de varierer så mye og da spesielt i forhold til dette som går på motviasjon, psyke o.l. Jeg kan forstå at man må motiveres for å prestere hvis man f.eks. spiller i Skeid eller noe på lignende relativt lave nivå, har heldagsstilling ved siden av og blir avlønnet med trikkebilletter og sur traktekaffe på klubbhuset, men i f.eks. Stoke sitt tilfelle så snakker vi om gutter som drar inn en Statsministers årslønn på et par uker. Da SKAL man prestere og da holder det bare ikke å komme med unnskyldninger type "Kona( eller manageren :lol: ) forstår meg ikke" eller noe i samme gate...
Hadde jeg hatt lønna disse gutta soper inn så hadde jeg gladelig jobba 23-timers dager. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 01 Sep 2014, 11:55

Stoke Loud & Proud

Sentinel reporting Odemwingie's season could be over. Awful news if true.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 01 Sep 2014, 13:02

gmel skrev:Stoke Loud & Proud

Samme Loud & Proud sier nå at Huges kan prøve å få inn Carlton Cole som erstatter før vinduet stenger.

http://www.claretandhugh.info/stoke-cas ... at-carlton
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Sep 2014, 13:40

geddi skrev:
gmel skrev:Stoke Loud & Proud

Samme Loud & Proud sier nå at Huges kan prøve å få inn Carlton Cole som erstatter før vinduet stenger.

http://www.claretandhugh.info/stoke-cas ... at-carlton

Det håper jeg er tull og tøys ! Jeg kan overhodet ikke se at han kan være en forsterkning i forhold til hva vi allerede har... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 01 Sep 2014, 13:50

MH snur seg mot Liverpool og gjenopptar dialogen med Assaidi (eller helst hans agent)
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Sep 2014, 19:44

Odemwingie er ikke med i Stoke sin 25 manns tropp som er meldt inn .

Det betyr at skaden er langvarig og at vi kan være ganske happy for at Assaidi er med.

Når det er sagt, hvordan er det med forsikringer på spillere, type Odemwingie? Er det klubben som evt betaler for det ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Sep 2014, 19:44

Lilledino skrev:Odemwingie er ikke med i Stoke sin 25 manns tropp som er meldt inn .

Det betyr at skaden er langvarig og at vi kan være ganske happy for at Assaidi er med.

Når det er sagt, hvordan er det med forsikringer på spillere, type Odemwingie? Er det klubben som evt betaler for det ?

Sorry, linken:
http://www.ftbpro.com/reader/stoke/1248 ... cebook.com
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Jan 2016, 10:40

Sunderland ønsker seg Odemwingie på lån, men skal foreløpig ikke ha fått svar på henvendelsen...

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Litt usikker på hvor langt kontrakt den alltid smilende nigerianeren har, og om et eventuelt lån i så fall i realiteten vil bety at han er ferdig i klubben... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 01 Feb 2016, 06:13

Stoke LoudnProud :
It appears that Peter Odemwingie played his last game for Stoke yesterday. He's out of contract in the summer and set to go on loan to Marseille. A good signing whose career at the club has sadly been affected by a horrible injury.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest