Stoke - Arsenal

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Stoke - Arsenal

Innlegg kjartan » 18 Feb 2014, 15:29

Skal ha med meg tre kameratar over frå Bergen for å sjå Stoke - Arsenal. Vi flyr frå Bergen til London og tar tog opp til Stoke. Vanlegvis reiser vi tur/retur Stoke på kampdag, men denne gongen vurderar vi å reisa nordover seint fredag kveld for å få heile oppladinga i Stoke. Då satsar vi i så fall på å bu på Tollgate. Spørsmålet mitt er om kampbillettane som Tollgate formidlar har god plassering, eller vi heller skal kjøpa direkte på scfcdirect.com?
kjartan
Ivrig Stokie

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Richard Prestegård » 18 Feb 2014, 17:08

kjartan skrev:Skal ha med meg tre kameratar over frå Bergen for å sjå Stoke - Arsenal. Vi flyr frå Bergen til London og tar tog opp til Stoke. Vanlegvis reiser vi tur/retur Stoke på kampdag, men denne gongen vurderar vi å reisa nordover seint fredag kveld for å få heile oppladinga i Stoke. Då satsar vi i så fall på å bu på Tollgate. Spørsmålet mitt er om kampbillettane som Tollgate formidlar har god plassering, eller vi heller skal kjøpa direkte på scfcdirect.com?

Plasseringa til Tollgate er på hovedtribunen, og du får billetter enten ved Boothen End eller ved bortetribunen. Derfor kan du nok finne bedre billetter på Britannia Stadium via billettkontoret til Stoke, men kamper som mot Arsenal blir fort utsolgt. Med Tollgate er du garantert billetter til alle kamper, også til kamper mot storlag som Arsenal.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg kjartan » 19 Feb 2014, 13:53

Ble til at vi reiser til Stoke på kampdag, og har London som base. Har fått billetter på Boothen End. Rad 8, midt på tribunen. Litt langt fremme, men tror det blir bra :-)
Harvester er vel beste pubvalg før kampstart?
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 19 Feb 2014, 14:59

kjartan skrev:Ble til at vi reiser til Stoke på kampdag, og har London som base. Har fått billetter på Boothen End. Rad 8, midt på tribunen. Litt langt fremme, men tror det blir bra :-)
Harvester er vel beste pubvalg før kampstart?

Det er i hvert fall nærme. Jeg har god erfaring fra de gangene jeg har vært på Harvester :) Eventuelt å sjekke ut noen av pubene i selve Stoke, som f. eks "Greenhoffs". Sjekk ut pubguiden vår for flere tips; http://www.stoke.no/pub-pub-guide
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 20 Feb 2014, 16:35

Er det ikke mye borte supportere på harvetser? Virker sann når man lese litt rundt. Bare en uke igjen nå til vi drar. Blir så bra detta.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 20 Feb 2014, 21:34

carburetor skrev:Er det ikke mye borte supportere på harvetser? Virker sann når man lese litt rundt. Bare en uke igjen nå til vi drar. Blir så bra detta.

Ikke når jeg har vært der, men det kan være forskjellig fra kamp til kamp. Arsenal-fansen blir nok mest sannsynlig kjørt rett inn på Britannia og ut igjen etter kamp med tanke på sikkerheten.
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 27 Feb 2014, 13:51

Himmel og hav så jeg gleder meg til denne. Er ikke så heldig å få sett den på The Brit, men med et par øl og volumet høyt på fjernsynet blir det nok intens stemning i hjemmet her og. :D

Den famøse tråden på Oatcake med tittelen "Right....the Arsenal game" har jo skapt mye røre på sosiale medier (og aviser) i England denne uken, der det blant annet oppfordres til å holde ett minutts stillhet for Ramsey i det 67. minutt. Den oppfordringen ballet på seg, og det ble skrevet mye rart som blant annet Arsenal-fansen plukket opp. En storm av drittkasting fra begge sider fulgte dermed på, og flere skribenter i avisene (stort sett de London-baserte, merkelig nok) har slaktet Stoke-fansen for at de "mobber" stakkars Ramsey som kunne ha fått karrieren sin ødelagt av store, stygge Shawcross.

Her er i midlertid en Arsenal-fan som skriver svært bra: http://shewore.com/2014/02/26/arsenal-f ... sey-abuse/

Personlig er jeg glad i good ol' fashioned banter i alle former, og det er herlig at det bygger seg opp litt "hatsk" stemning mot Wenger og co. til helgen. Samtidig mener jeg jo at noen av trollene på Oatcake gjør klubben en bjørnetjeneste med å fyre så til de grader opp situasjonen rundt Ramsey. Det at han "hysjet" mot Stoke-fansen ved scoringen i forrige møte på Emirates er jo fullt ut forståelig når mottar såppas mye hets fra oss på kampene. Men da må han jo på den andre siden forvente at han ikke akkurat blir applaudert inn på Britannia ved neste møte. Likevel blir det ganske komisk å planlegge sanger, ett-minutts stillhet og annet fjas en uke i forveien - spesielt når mannen faktisk ikke tar turen til Stoke-on-Trent.

Jeg håper derfor at Stoke-publikumet retter hetsen mot det røde laget generelt, og mot Wenger spesielt. Arsenal er og blir for meg den mest usmakelige klubben i BPL, da jeg av geografiske årsaker ikke helt klarer å innvolvere meg i rivaliseringen mot Vale, Crewe, Wolves og (av en eller annen merkelig grunn) Man United. Måten Wenger har fremstilt oss i mediene i tiden under Pulis, med sin bedrevitende og arrogante holdning har gjort at jeg har fått franskmannen og sin ballerinaklubb helt opp i vrangstrupen.

La det "innavlede møkkalaget" Stoke fra Staff-orc-Shire (denne typen terminologi blir hyppig brukt om oss på norske og engelske forumer, artig) KNUSE til med alt av kraft og jækelskap på lørdag! 2-0 til The Potters! :D

"A 100 red cards,
a 100 red cards,
you two-faced ******,
a 100 red cards"
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 28 Feb 2014, 16:40

The Sentinel har dårlig nytt å melde, da de rapporterer at Peter Odemwingie kan være tvilsom mot Arsenal. Nykommeren fra Cardiff - som har overrasket mange positivt etter sin ankomst til Britannia - skal være plaget med en skade i hoften.

Om Odemwingie ikke spiller vil vi nok være svekket offensivt, ettersom også Assaidi som kjent er ute med skade.

Også Walters er litt usikker. Han har vært syk og har ikke trent de siste dagene, men det synes likevel å være godt håp om at han kan være tilbake i tide til å rekke kampen mot "The Gunners".

Hughes skal for øvrig også ha uttalt at Huth ikke kommer til å spille kampen mot Arsenal, til tross for at han spilte første omgang i en treningskamp - lukket for pulbikum - mot Burnley tidligere i uken. En kamp Stoke for øvrig tapte 0-3, uten at vi kanskje skal legge så altfor mye i det.... 8-)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 28 Feb 2014, 21:26

TrondG skrev:Himmel og hav så jeg gleder meg til denne. Er ikke så heldig å få sett den på The Brit, men med et par øl og volumet høyt på fjernsynet blir det nok intens stemning i hjemmet her og. :D

Den famøse tråden på Oatcake med tittelen "Right....the Arsenal game" har jo skapt mye røre på sosiale medier (og aviser) i England denne uken, der det blant annet oppfordres til å holde ett minutts stillhet for Ramsey i det 67. minutt. Den oppfordringen ballet på seg, og det ble skrevet mye rart som blant annet Arsenal-fansen plukket opp. En storm av drittkasting fra begge sider fulgte dermed på, og flere skribenter i avisene (stort sett de London-baserte, merkelig nok) har slaktet Stoke-fansen for at de "mobber" stakkars Ramsey som kunne ha fått karrieren sin ødelagt av store, stygge Shawcross.

Her er i midlertid en Arsenal-fan som skriver svært bra: http://shewore.com/2014/02/26/arsenal-f ... sey-abuse/

Personlig er jeg glad i good ol' fashioned banter i alle former, og det er herlig at det bygger seg opp litt "hatsk" stemning mot Wenger og co. til helgen. Samtidig mener jeg jo at noen av trollene på Oatcake gjør klubben en bjørnetjeneste med å fyre så til de grader opp situasjonen rundt Ramsey. Det at han "hysjet" mot Stoke-fansen ved scoringen i forrige møte på Emirates er jo fullt ut forståelig når mottar såppas mye hets fra oss på kampene. Men da må han jo på den andre siden forvente at han ikke akkurat blir applaudert inn på Britannia ved neste møte. Likevel blir det ganske komisk å planlegge sanger, ett-minutts stillhet og annet fjas en uke i forveien - spesielt når mannen faktisk ikke tar turen til Stoke-on-Trent.

Jeg håper derfor at Stoke-publikumet retter hetsen mot det røde laget generelt, og mot Wenger spesielt. Arsenal er og blir for meg den mest usmakelige klubben i BPL, da jeg av geografiske årsaker ikke helt klarer å innvolvere meg i rivaliseringen mot Vale, Crewe, Wolves og (av en eller annen merkelig grunn) Man United. Måten Wenger har fremstilt oss i mediene i tiden under Pulis, med sin bedrevitende og arrogante holdning har gjort at jeg har fått franskmannen og sin ballerinaklubb helt opp i vrangstrupen.

La det "innavlede møkkalaget" Stoke fra Staff-orc-Shire (denne typen terminologi blir hyppig brukt om oss på norske og engelske forumer, artig) KNUSE til med alt av kraft og jækelskap på lørdag! 2-0 til The Potters! :D

"A 100 red cards,
a 100 red cards,
you two-faced ******,
a 100 red cards"

Det er mange sytete managere, men Wenger er nok sjef-kjærringa her. Han har gjort mye reskpektabelt med Arsenal, men blir mer og mer muggen for hver sesong.
Høydepunktet var vel når han ville forandre reglene for fotball, og innføre frispark istedenfor innkast....en interesannt ide egentlig, men det sier nok det meste om
alt som kan true hans hjertebarn Arsenal.....men dessverre gjør det bare mannen til tider noget patetisk. En ekstra bonus er at han klarer å ta sin egen Wenger-dans
i frustrasjon i møte med "rugby-laget" Stoke City.

Vel, vel...Arsenal har aldri vunnet på Britannia etter opprykk i PL. Denne kampen håper jeg vi nok en gang vil spille knokkel-foppall hvis det er nødvendig.
Ikke grisete, men fair og det som trengs for å nekte Arsenal tre poeng. Og aller helst vil vi selvfølgelig oppleve nok en skalp og dans fra skrukketrollet Wenger.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest