kjartan skrev:Skal ha med meg tre kameratar over frå Bergen for å sjå Stoke - Arsenal. Vi flyr frå Bergen til London og tar tog opp til Stoke. Vanlegvis reiser vi tur/retur Stoke på kampdag, men denne gongen vurderar vi å reisa nordover seint fredag kveld for å få heile oppladinga i Stoke. Då satsar vi i så fall på å bu på Tollgate. Spørsmålet mitt er om kampbillettane som Tollgate formidlar har god plassering, eller vi heller skal kjøpa direkte på scfcdirect.com?
kjartan skrev:Ble til at vi reiser til Stoke på kampdag, og har London som base. Har fått billetter på Boothen End. Rad 8, midt på tribunen. Litt langt fremme, men tror det blir bra
Harvester er vel beste pubvalg før kampstart?
carburetor skrev:Er det ikke mye borte supportere på harvetser? Virker sann når man lese litt rundt. Bare en uke igjen nå til vi drar. Blir så bra detta.
TrondG skrev:Himmel og hav så jeg gleder meg til denne. Er ikke så heldig å få sett den på The Brit, men med et par øl og volumet høyt på fjernsynet blir det nok intens stemning i hjemmet her og.![]()
Den famøse tråden på Oatcake med tittelen "Right....the Arsenal game" har jo skapt mye røre på sosiale medier (og aviser) i England denne uken, der det blant annet oppfordres til å holde ett minutts stillhet for Ramsey i det 67. minutt. Den oppfordringen ballet på seg, og det ble skrevet mye rart som blant annet Arsenal-fansen plukket opp. En storm av drittkasting fra begge sider fulgte dermed på, og flere skribenter i avisene (stort sett de London-baserte, merkelig nok) har slaktet Stoke-fansen for at de "mobber" stakkars Ramsey som kunne ha fått karrieren sin ødelagt av store, stygge Shawcross.
Her er i midlertid en Arsenal-fan som skriver svært bra: http://shewore.com/2014/02/26/arsenal-f ... sey-abuse/
Personlig er jeg glad i good ol' fashioned banter i alle former, og det er herlig at det bygger seg opp litt "hatsk" stemning mot Wenger og co. til helgen. Samtidig mener jeg jo at noen av trollene på Oatcake gjør klubben en bjørnetjeneste med å fyre så til de grader opp situasjonen rundt Ramsey. Det at han "hysjet" mot Stoke-fansen ved scoringen i forrige møte på Emirates er jo fullt ut forståelig når mottar såppas mye hets fra oss på kampene. Men da må han jo på den andre siden forvente at han ikke akkurat blir applaudert inn på Britannia ved neste møte. Likevel blir det ganske komisk å planlegge sanger, ett-minutts stillhet og annet fjas en uke i forveien - spesielt når mannen faktisk ikke tar turen til Stoke-on-Trent.
Jeg håper derfor at Stoke-publikumet retter hetsen mot det røde laget generelt, og mot Wenger spesielt. Arsenal er og blir for meg den mest usmakelige klubben i BPL, da jeg av geografiske årsaker ikke helt klarer å innvolvere meg i rivaliseringen mot Vale, Crewe, Wolves og (av en eller annen merkelig grunn) Man United. Måten Wenger har fremstilt oss i mediene i tiden under Pulis, med sin bedrevitende og arrogante holdning har gjort at jeg har fått franskmannen og sin ballerinaklubb helt opp i vrangstrupen.
La det "innavlede møkkalaget" Stoke fra Staff-orc-Shire (denne typen terminologi blir hyppig brukt om oss på norske og engelske forumer, artig) KNUSE til med alt av kraft og jækelskap på lørdag! 2-0 til The Potters!![]()
"A 100 red cards,
a 100 red cards,
you two-faced ******,
a 100 red cards"
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester