Vinduet

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Vinduet

Innlegg gmel » 01 Feb 2014, 01:15

Dette var elendig! :evil:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 01 Feb 2014, 01:18

Dette er for dårlig! Spesielt når vi ser hva andre lag i bunnstriden har handlet!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2014, 01:24

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Jeg er ikke helt fornøyd med dette vinduet. Det virket som om Hughes & co ikke har hatt kontroll på noe som helst.

Nei, jeg er heller ikke fornøyd med dette om vi ikke har fått inn noen i dag. Har fortsatt håp om Pitroipa, men hadde vel håpet på enda mer.... :?

Og Pulis betraktes som en vinner av dette vinduet....vel,vel. Jeg nevnte det vel da han ble avsatt at samtiden har det med å misforstå storhet...

Okei, Stoke har uansett et bra nok lag til å bli mellom nr. 8 og 15 - på papiret. Jeg krysser det jeg har av lemmer for at Mark "Sparky" Hughes skal klare å lose klubben inn i det sjiktet. Han har 15 kamper på seg avhengig av om Coates vil...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Feb 2014, 01:31

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Jeg er ikke helt fornøyd med dette vinduet. Det virket som om Hughes & co ikke har hatt kontroll på noe som helst.

Nei, jeg er heller ikke fornøyd med dette om vi ikke har fått inn noen i dag. Har fortsatt håp om Pitroipa, men hadde vel håpet på enda mer.... :?

Og Pulis betraktes som en vinner av dette vinduet....vel,vel. Jeg nevnte det vel da han ble avsatt at samtiden har det med å misforstå storhet...

Okei, Stoke har uansett et bra nok lag til å bli mellom nr. 8 og 15 - på papiret. Jeg krysser det jeg har av lemmer for at Mark "Sparky" Hughes skal klare å lose klubben inn i det sjiktet. Han har 15 kamper på seg avhengig av om Coates vil...

Overrasket over at Pulis gjorde et såpass bra vindu, for han var aldri i nærheten av noe lignende på alle sine år i Stoke.... :? Jeg begynner jo å lure på om "bremsen" i Stoke er Scholes & co. og ikke Pulis/Hughes ? For det er påfallende at vi får så lite ut av dette vinduet, samtidig som Pulis får til et langt bedre vindu i Palace enn han noensinne gjorde i Stoke.... :? Tankene kommer på gli, men det kan jo selvsagt også være et utslag av ren skuffelse over forventninger som ikke blir innfridd.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Feb 2014, 01:36

Til slutt en stor takk til Morten og Richard for flotte oppdateringer :) Veldig spennende å følge med underveis, selv om de siste vinduene ikke helt har innfridd forventningene. Men det skylder vi på Scholes/Coates/Cartwright/Pulis og Hughes og ikke på Morten og Richard..... ;) Godt jobbet, karer ! :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2014, 01:38

Torstein Norevik skrev:Overrasket over at Pulis gjorde et såpass bra vindu, for han var aldri i nærheten av noe lignende på alle sine år i Stoke.... :? Jeg begynner jo å lure på om "bremsen" i Stoke er Scholes & co. og ikke Pulis/Hughes ? For det er påfallende at vi får så lite ut av dette vinduet, samtidig som Pulis får til et langt bedre vindu i Palace enn han noensinne gjorde i Stoke.... :? Tankene kommer på gli, men det kan jo selvsagt også være et utslag av ren skuffelse over forventninger som ikke blir innfridd.... :?

Pulis var nok undervurdert på overgangsfronten( der også ). Han gjorde det som skulle til for at Stoke skulle ha et videre liv i PL og hadde suksess med det prosjektet. Den egenskapen ser det ut til at han har tatt med seg videre til neste klubb også.
Men jeg er enig i at Scholes( og muligens Cartwright? ) kan være bremser, men sikker er jeg ikke.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2014, 01:39

Torstein Norevik skrev:Til slutt en stor takk til Morten og Richard for flotte oppdateringer :) Veldig spennende å følge med underveis, selv om de siste vinduene ikke helt har innfridd forventningene. Men det skylder vi på Scholes/Coates/Cartwright/Pulis og Hughes og ikke på Morten og Richard..... ;) Godt jobbet, karer ! :)

Takker!
Bare moro! :) ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 01 Feb 2014, 02:01

Kjapp rapport fra Clayton W.
+/- 40 innbitte Stokesjeler fryser ræva av seg i timesvis utenfor treninfsfasilitetene. Det observeres bevegelser innnenfor glassfasaden (100 m unna). Kan Schooles @ co ha gjort det store varpet. Sky er på saken og vi gærninger på feil side av piggtrådgjerdet koker suppe på spiker og spekulerer i hvilken fet fisk som
endelig er fanget. Så viser det seg at det var pizzabudet som kom og klubbledelsen tok noen high-five i den anledning. 8-)
Ellers mest morro med bikkja til tre-barns familien ikledd bortedrakta sjarmerende foran Skylinsa.
Nå går turen hjem til Tollgate
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 01 Feb 2014, 02:03

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Overrasket over at Pulis gjorde et såpass bra vindu, for han var aldri i nærheten av noe lignende på alle sine år i Stoke.... :? Jeg begynner jo å lure på om "bremsen" i Stoke er Scholes & co. og ikke Pulis/Hughes ? For det er påfallende at vi får så lite ut av dette vinduet, samtidig som Pulis får til et langt bedre vindu i Palace enn han noensinne gjorde i Stoke.... :? Tankene kommer på gli, men det kan jo selvsagt også være et utslag av ren skuffelse over forventninger som ikke blir innfridd.... :?

Pulis var nok undervurdert på overgangsfronten( der også ). Han gjorde det som skulle til for at Stoke skulle ha et videre liv i PL og hadde suksess med det prosjektet. Den egenskapen ser det ut til at han har tatt med seg videre til neste klubb også.
Men jeg er enig i at Scholes( og muligens Cartwright? ) kan være bremser, men sikker er jeg ikke.

Flere som er irritert på Scholes her
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 01 Feb 2014, 09:03

Vi har ikke mistet noen spillere

To småfisker glapp på vei over ripa

Vi var ikke ute etter store fisker uansett

De andre i bunnstriden styrket seg

Konklusjonen må da bli at vi relativt sett er svekket, og at hele greia har noe amatørmessig over seg.
Hjelpeløst
Championshipaktig.......
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest