Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:Jeg er ikke helt fornøyd med dette vinduet. Det virket som om Hughes & co ikke har hatt kontroll på noe som helst.
Nei, jeg er heller ikke fornøyd med dette om vi ikke har fått inn noen i dag. Har fortsatt håp om Pitroipa, men hadde vel håpet på enda mer....
Morten T. skrev:Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:Jeg er ikke helt fornøyd med dette vinduet. Det virket som om Hughes & co ikke har hatt kontroll på noe som helst.
Nei, jeg er heller ikke fornøyd med dette om vi ikke har fått inn noen i dag. Har fortsatt håp om Pitroipa, men hadde vel håpet på enda mer....
Og Pulis betraktes som en vinner av dette vinduet....vel,vel. Jeg nevnte det vel da han ble avsatt at samtiden har det med å misforstå storhet...
Okei, Stoke har uansett et bra nok lag til å bli mellom nr. 8 og 15 - på papiret. Jeg krysser det jeg har av lemmer for at Mark "Sparky" Hughes skal klare å lose klubben inn i det sjiktet. Han har 15 kamper på seg avhengig av om Coates vil...
Torstein Norevik skrev:Overrasket over at Pulis gjorde et såpass bra vindu, for han var aldri i nærheten av noe lignende på alle sine år i Stoke....Jeg begynner jo å lure på om "bremsen" i Stoke er Scholes & co. og ikke Pulis/Hughes ? For det er påfallende at vi får så lite ut av dette vinduet, samtidig som Pulis får til et langt bedre vindu i Palace enn han noensinne gjorde i Stoke....
Tankene kommer på gli, men det kan jo selvsagt også være et utslag av ren skuffelse over forventninger som ikke blir innfridd....
Torstein Norevik skrev:Til slutt en stor takk til Morten og Richard for flotte oppdateringerVeldig spennende å følge med underveis, selv om de siste vinduene ikke helt har innfridd forventningene. Men det skylder vi på Scholes/Coates/Cartwright/Pulis og Hughes og ikke på Morten og Richard.....
Godt jobbet, karer !
Morten T. skrev:Torstein Norevik skrev:Overrasket over at Pulis gjorde et såpass bra vindu, for han var aldri i nærheten av noe lignende på alle sine år i Stoke....Jeg begynner jo å lure på om "bremsen" i Stoke er Scholes & co. og ikke Pulis/Hughes ? For det er påfallende at vi får så lite ut av dette vinduet, samtidig som Pulis får til et langt bedre vindu i Palace enn han noensinne gjorde i Stoke....
Tankene kommer på gli, men det kan jo selvsagt også være et utslag av ren skuffelse over forventninger som ikke blir innfridd....
Pulis var nok undervurdert på overgangsfronten( der også ). Han gjorde det som skulle til for at Stoke skulle ha et videre liv i PL og hadde suksess med det prosjektet. Den egenskapen ser det ut til at han har tatt med seg videre til neste klubb også.
Men jeg er enig i at Scholes( og muligens Cartwright? ) kan være bremser, men sikker er jeg ikke.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest