Jeg vil vel ikke påstå at det brenner under beina til Leslie Mark Hughes for øyeblikket, men man skal ikke se bort i fra at det har begynt å bli en anelse mer ukomfortabelt og småsvett på innsiden av dressen og slipset til den ulastelig antrukne waliseren.
Denne matchen er en ny såkalt "6-poenger" mot et lag som etter mitt syn har underprestert litt så langt. Sunderland er på samme nivå som Stoke, både på papir og i praksis og dette bør bli en relativt jevn kamp. Jeg så de mot Manchester United i Ligacupen hvor de spilte en svært god kamp og det KAN ha gitt dem et realt boost, men Stoke bør uansett få med seg noe herifra. Nå nytter det nemlig ikke lenger å applaudere at laget klarer å holde ballen i 10 trekk, så lenge det 10ende trekket ender nærmere egen keeper enn det første. Nå må det klekkes ut noe smart taktisk som gjør at laget kan dra inn de poengene som skal til og så for heller målet om å "underholde" og "utvikle seg i riktig retning" legges i hi og ikke vekkes opp igjen på en god stund når laget er på trygg grunn.
Jeg tar veldig gjerne i mot en traurig trepoenger her( sett med de nøytrales øyne ) etter å ha parkert bussen i 89 minutter og et vådeskudd fra Walters på tampen som bl.åser inn i mål