Peter Odemwingie

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Peter Odemwingie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Jan 2014, 12:33

geddi skrev:Selv om jeg er usikker på Odemwingie (vanskelig navn), så må det vel være bedre med en spiller som er innstilt på å vise at han kan enn en mistilpasset og grinete Jones, så så lenge handelen ikke involverer penger, så synes jeg at dette er en grei deal.

Det er et godt poeng :)

Det har jo vært noe av hovedkritikken mot Jones, at han ofte kan virke lat og litt uinteressert. Og begeret rant vel over for Hughes da Jones ikke ville spille mot LIverpool.I sum kan vel dette oppsummeres med at Jones har veldig mye å gå på når det gjelder gode holdninger til det å være profesjonell fotballspiller. :?

Jeg er derfor ikke imot at Jones forsvinner. Men jeg hadde vel heller sett at det skjedde som et ordinært salg, hvor pengene kunne blitt lagt i potten for en langt mer spennende spiss enn en Odemwingie kraftig på hell. :? F. eks. Jordan Rhodes, som scorer mål i bøtter og spann for et middelmådig Blackburn-lag, og som til overmål er nesten 10 år yngre enn Odemwingie. Men han ville selvsagt koste langt mer, men kvalitet koster jo, som kjent. ;) Og spilleren skal jo også være tilgjengelig.... :?

Men jeg håper virkelig at Odemwingie slår til. Han er vel en helt annen spisstype enn Jones/Crouch, akkurat som Guidetti er det. Dette er spisser som kan true bakrom, noe Crouch ikke kan, og Jones ikke gadd... :twisted: Og jeg håper og tror at den type spisser vil kle "den nye stilen" bedre enn den typiske "target-man", som vi tradisjonelt har brukt som oppskrift.

Uansett vil Odemwingie bli en kortsiktig løsning. Og jeg synest det er bekymringsverdig at to (Crouch/Odemwingie) av fire av våre "egne" spisser, dersom denne handelen går i boks, (Crouch/Odemwingie/Walters/Jerome) er bikket eller snart bikker 33.

Kan det bety at Hughes/Coates kjøper seg tid og sparer penger ved å handle billig i dette vinduet, for så å komme sterkt tilbake og legger pengene i potten for å kjøpe to yngre og bedre spisser til sommeren, hvor det oftest er langt større bevegelse i markedet ? Det er lov å håpe..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 26 Jan 2014, 12:55

Kan det bety at Hughes/Coates kjøper seg tid og sparer penger ved å handle billig i dette vinduet, for så å komme sterkt tilbake og legger pengene i potten for å kjøpe to yngre og bedre spisser til sommeren, hvor det oftest er langt større bevegelse i markedet ? Det er lov å håpe..... ;)

Bare vi ikke har spart oss ned i wancarship til da.. :|
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 26 Jan 2014, 13:53

Mulig det følger £3 mill med på kjøpet til Stoke

LoudnProud /the Mirror
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 26 Jan 2014, 14:05

Kan det stemme da? SL&P siterer en artikkel i Mirror som forteller at Odemwingie pluss £3 mill tar veien fra Cardiff til Stoke mens Jones går andre veien. Stemmer det så er det jo en kjempedeal, men synes det høres for godt ut til å være sant.
https://www.facebook.com/pages/Stoke-Lo ... 88?fref=ts

Høyre kolonne. Nesten øverst
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Jan 2014, 14:16

geddi skrev:Kan det stemme da? SL&P siterer en artikkel i Mirror som forteller at Odemwingie pluss £3 mill tar veien fra Cardiff til Stoke mens Jones går andre veien. Stemmer det så er det jo en kjempedeal, men synes det høres for godt ut til å være sant.
https://www.facebook.com/pages/Stoke-Lo ... 88?fref=ts

Høyre kolonne. Nesten øverst

Det som høres for godt ut til å være sant pleier å være nettopp det.....for godt til å være sant 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 26 Jan 2014, 22:29

Stiller meg litt usikker. Er dette den beste spilleren Mark Hughes klarer å dra opp av hatten på slutten av årets overgangsvindu? Det håper jeg for all del ikke, for vi trenger forsterkninger flere steder på banen enn på spissplassen. Jeg husker også med gru hva Odemwingie gjorde for ett års tid siden da han dro ned til Loftus Road på overgangsvinduets siste dag uten at noen av partene hadde gitt ham tillatelse til det. Håper jeg tar feil, og at han blir et vellykket kjøp, men jeg blir ikke fornøyd hvis dette er det Hughes klarer å trylle frem!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 26 Jan 2014, 22:44

Enig
Ikke godt nok
Hvem er styrket av oss og Cardiff til nå i januar?
Se hva Solskjær får til...
Men: Er det noen av de norske som holder mål?
Blir en spennende uke....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Jan 2014, 23:33

Richard Prestegård skrev:Stiller meg litt usikker. Er dette den beste spilleren Mark Hughes klarer å dra opp av hatten på slutten av årets overgangsvindu? Det håper jeg for all del ikke, for vi trenger forsterkninger flere steder på banen enn på spissplassen. Jeg husker også med gru hva Odemwingie gjorde for ett års tid siden da han dro ned til Loftus Road på overgangsvinduets siste dag uten at noen av partene hadde gitt ham tillatelse til det. Håper jeg tar feil, og at han blir et vellykket kjøp, men jeg blir ikke fornøyd hvis dette er det Hughes klarer å trylle frem!

Enig, Richard. Da blir også jeg skuffet, selv om jeg har ønsket Hughes' nye stil og en ny giv velkommen. :? Så langt er det i realiteten bare Guidetti på lån som er ny, og eventuelt Odemwingie.

Jeg hadde forventet langt mer. Og Hughes har vel også gitt uttrykk for litt frustrasjon over at enkelte transfermål har glippet. Er det et signal om at vi ikke har så mange ess i ermet når vi nå går inn i den siste uken før deadline ? :?

Jeg håper ikke det, men i øyeblikket er jeg litt bekymret. For vi trenger absolutt forsterkninger i dette vinduet, og jeg hadde absolutt håpet på et mer spennende spissvalg enn en Odemwingie som har hatt en klart dalende kurve det siste året.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Jan 2014, 09:51

Når klubben nå ser ut til å ha kvitta seg med Pennant, så skal en ny tåkefyrste inn...

Det han gjorde i fjor i overgangssaken i forhold til QPR....vel, det er absurd, ekstremt imbecilt og latterlig. Men nå blir han Stokespiller, får på seg en trøye med andre farger, og dermed kan slike ting feies under teppet....

Dessuten er han på nedadgående. Dette må da være et panikkjøp av champagne-fotballens sverddrager i Stoke, nærmere bestemt Mark Hughes?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 27 Jan 2014, 11:40

Ikke mye champagnefotball å skryte av....så langt i sesongen. Og Peter Odemwingie er neppe den som gir oss mer bobler i drikkevannet! Hvis MH mener alvor, dvs tar klubben videre har han ganske mye å foreta seg de nærmeste dagene i forhold til innkjøp!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest