geddi skrev:Selv om jeg er usikker på Odemwingie (vanskelig navn), så må det vel være bedre med en spiller som er innstilt på å vise at han kan enn en mistilpasset og grinete Jones, så så lenge handelen ikke involverer penger, så synes jeg at dette er en grei deal.
Det er et godt poeng

Det har jo vært noe av hovedkritikken mot Jones, at han ofte kan virke lat og litt uinteressert. Og begeret rant vel over for Hughes da Jones ikke ville spille mot LIverpool.I sum kan vel dette oppsummeres med at Jones har veldig mye å gå på når det gjelder gode holdninger til det å være profesjonell fotballspiller.

Jeg er derfor ikke imot at Jones forsvinner. Men jeg hadde vel heller sett at det skjedde som et ordinært salg, hvor pengene kunne blitt lagt i potten for en langt mer spennende spiss enn en Odemwingie kraftig på hell.

Men jeg håper virkelig at Odemwingie slår til. Han er vel en helt annen spisstype enn Jones/Crouch, akkurat som Guidetti er det. Dette er spisser som kan true bakrom, noe Crouch ikke kan, og Jones ikke gadd...

Uansett vil Odemwingie bli en kortsiktig løsning. Og jeg synest det er bekymringsverdig at to (Crouch/Odemwingie) av fire av våre "egne" spisser, dersom denne handelen går i boks, (Crouch/Odemwingie/Walters/Jerome) er bikket eller snart bikker 33.
Kan det bety at Hughes/Coates kjøper seg tid og sparer penger ved å handle billig i dette vinduet, for så å komme sterkt tilbake og legger pengene i potten for å kjøpe to yngre og bedre spisser til sommeren, hvor det oftest er langt større bevegelse i markedet ? Det er lov å håpe.....