http://www.ftbpro.com/reader/stoke/4151 ... team=Stoke
I følge artikkelen skal Shawcross og Jones visstnok hatt en skikkelig krangel i kjølvannet av Jones' offentlige utblåsning mot Pulis. Flere andre spillere skal visstnok også tatt del i diskusjonen.
Dette var i forkant av Norwich-kampen, så spørs det om noe av forklaringen på Stokes begredelige innsats i den kampen kan ha noen sammenheng med denne episoden....dårlig stemning i garderoben er sjelden noen god opptakt til en Premier League-kamp...

Vi får håpe at Coates' inngripen kan roe gemyttene og stoppe videre offentlige utblåsninger mot Pulis. Jeg er selv blant de som mente at tiden nå var moden for at Pulis fikk avløsning, og jeg var nokså kritisk mot han på slutten av hans regjeringstid. Og jeg kan forstå at Jones var skuffet over behandlingen han fikk mot slutten av Pulis'-epoken, men slike offentlige utblåsninger som Jones hadde fører sjelden noe godt med seg.
La oss huske Pulis' for det han oppnådde - da han forvandlet Stoke fra et lag som kjempet på nedre halvdel av Championship til et etablert Premier League-lag - og være takknemlige for det, i stedet for å sverte hans ettermæle. Så bør vi alle nå heller konsentrere oss om den spennende veien videre med et nytt regime, og støtte helhjertet opp om det som er nå og i tiden fremover. Det er nåtiden og fremtiden som er viktigst, ikke det som en gang var....