Bekymringsverdig....

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Bekymringsverdig....

Innlegg Torstein Norevik » 01 Okt 2013, 21:52

Hvis det som her påstås er riktig - og det skal det visstnok være - så er det noe bekymringsverdig.... :?

http://www.ftbpro.com/reader/stoke/4151 ... team=Stoke

I følge artikkelen skal Shawcross og Jones visstnok hatt en skikkelig krangel i kjølvannet av Jones' offentlige utblåsning mot Pulis. Flere andre spillere skal visstnok også tatt del i diskusjonen.

Dette var i forkant av Norwich-kampen, så spørs det om noe av forklaringen på Stokes begredelige innsats i den kampen kan ha noen sammenheng med denne episoden....dårlig stemning i garderoben er sjelden noen god opptakt til en Premier League-kamp... :?

Vi får håpe at Coates' inngripen kan roe gemyttene og stoppe videre offentlige utblåsninger mot Pulis. Jeg er selv blant de som mente at tiden nå var moden for at Pulis fikk avløsning, og jeg var nokså kritisk mot han på slutten av hans regjeringstid. Og jeg kan forstå at Jones var skuffet over behandlingen han fikk mot slutten av Pulis'-epoken, men slike offentlige utblåsninger som Jones hadde fører sjelden noe godt med seg.

La oss huske Pulis' for det han oppnådde - da han forvandlet Stoke fra et lag som kjempet på nedre halvdel av Championship til et etablert Premier League-lag - og være takknemlige for det, i stedet for å sverte hans ettermæle. Så bør vi alle nå heller konsentrere oss om den spennende veien videre med et nytt regime, og støtte helhjertet opp om det som er nå og i tiden fremover. Det er nåtiden og fremtiden som er viktigst, ikke det som en gang var.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Bekymringsverdig....

Innlegg Torstein Norevik » 02 Okt 2013, 12:56

Torstein Norevik skrev:Hvis det som her påstås er riktig - og det skal det visstnok være - så er det noe bekymringsverdig.... :?

http://www.ftbpro.com/reader/stoke/4151 ... team=Stoke

I følge artikkelen skal Shawcross og Jones visstnok hatt en skikkelig krangel i kjølvannet av Jones' offentlige utblåsning mot Pulis. Flere andre spillere skal visstnok også tatt del i diskusjonen.

Dette var i forkant av Norwich-kampen, så spørs det om noe av forklaringen på Stokes begredelige innsats i den kampen kan ha noen sammenheng med denne episoden....dårlig stemning i garderoben er sjelden noen god opptakt til en Premier League-kamp... :?

Vi får håpe at Coates' inngripen kan roe gemyttene og stoppe videre offentlige utblåsninger mot Pulis. Jeg er selv blant de som mente at tiden nå var moden for at Pulis fikk avløsning, og jeg var nokså kritisk mot han på slutten av hans regjeringstid. Og jeg kan forstå at Jones var skuffet over behandlingen han fikk mot slutten av Pulis'-epoken, men slike offentlige utblåsninger som Jones hadde fører sjelden noe godt med seg.

La oss huske Pulis' for det han oppnådde - da han forvandlet Stoke fra et lag som kjempet på nedre halvdel av Championship til et etablert Premier League-lag - og være takknemlige for det, i stedet for å sverte hans ettermæle. Så bør vi alle nå heller konsentrere oss om den spennende veien videre med et nytt regime, og støtte helhjertet opp om det som er nå og i tiden fremover. Det er nåtiden og fremtiden som er viktigst, ikke det som en gang var.... ;)

Shawcross tilbakeviser mediaoppslagene om en påstått krangel mellom han selv og Jones..... 8-)

http://www.teamtalk.com/stoke-city/8952 ... wyne-Jones
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 02 Okt 2013, 15:00

Jeg har null respekt for Jones, Camron Jerome og Pennent som går ut og driter i eget reir på denne måten. De viser at graden av selvopptatthet er omvendt proposjonal med intelligensen. De fremstiller seg som offer for "den fryktelige Pullis", mens sannheten er at de har hevet astronomisk lønn for en dårlig utført jobb. Tenk hvor klubben var for få år siden.. hadde de hatt vett til det så skulle de ha skammet seg.. :x
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 03 Okt 2013, 13:17

Bjarne skrev:Jeg har null respekt for Jones, Camron Jerome og Pennent som går ut og driter i eget reir på denne måten. De viser at graden av selvopptatthet er omvendt proposjonal med intelligensen. De fremstiller seg som offer for "den fryktelige Pullis", mens sannheten er at de har hevet astronomisk lønn for en dårlig utført jobb. Tenk hvor klubben var for få år siden.. hadde de hatt vett til det så skulle de ha skammet seg.. :x

ENIG BJARNE
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Okt 2013, 19:00

pål - lillehammer skrev:
Bjarne skrev:Jeg har null respekt for Jones, Camron Jerome og Pennent som går ut og driter i eget reir på denne måten. De viser at graden av selvopptatthet er omvendt proposjonal med intelligensen. De fremstiller seg som offer for "den fryktelige Pullis", mens sannheten er at de har hevet astronomisk lønn for en dårlig utført jobb. Tenk hvor klubben var for få år siden.. hadde de hatt vett til det så skulle de ha skammet seg.. :x

ENIG BJARNE

Jeg er også enig.
Jeg stiller også spørsmålstegn ved at Pulis ble debattert og nærmest sablet ned og massivt kritisert kontinuerlig fra så godt som dag 1 og at dette var noe som fortsatte under hele mannens periode( og nå også i etterkant ), mens det nåværende regimet på det nærmeste skal "fredes"( på ubestemt tid? ).
Misforstå meg rett, jeg er tilhenger av å gi Hughes tid slik at han kan vise hva han duger til, men jeg opplever at det er en ubalanse der i forhold til å støtte opp om den manageren som til enhver tid sitter, og at de som evt. har vært sterkt kritiske til det forrige regimet nå må forberede seg på at kritikken også kommer til å ramme det nåværende( og for den saks skyld det neste ) regimet. Sånn er fotballen og supporterkulturen på godt og vondt.

Hva betreffer spillere som først nå kritiserer det forrige regimet offentlig, så synes jeg det går som en rød tråd i gjennom de alle at de ikke akkurat har prestert på et høyt nivå og neppe kommer til å gjøre det heller. "Bitterhet" er vel et ord som summerer det hele opp.

Tykkjer eg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 03 Okt 2013, 22:18

Morten T. skrev:
pål - lillehammer skrev:

ENIG BJARNE

Jeg er også enig.
Jeg stiller også spørsmålstegn ved at Pulis ble debattert og nærmest sablet ned og massivt kritisert kontinuerlig fra så godt som dag 1 og at dette var noe som fortsatte under hele mannens periode( og nå også i etterkant ), mens det nåværende regimet på det nærmeste skal "fredes"( på ubestemt tid? ).
Misforstå meg rett, jeg er tilhenger av å gi Hughes tid slik at han kan vise hva han duger til, men jeg opplever at det er en ubalanse der i forhold til å støtte opp om den manageren som til enhver tid sitter, og at de som evt. har vært sterkt kritiske til det forrige regimet nå må forberede seg på at kritikken også kommer til å ramme det nåværende( og for den saks skyld det neste ) regimet. Sånn er fotballen og supporterkulturen på godt og vondt.

Hva betreffer spillere som først nå kritiserer det forrige regimet offentlig, så synes jeg det går som en rød tråd i gjennom de alle at de ikke akkurat har prestert på et høyt nivå og neppe kommer til å gjøre det heller. "Bitterhet" er vel et ord som summerer det hele opp.

Tykkjer eg.

Pulis hadde sine svakheter, det er sikkert.
Men han har vel minst 50% av æren for at vi er i PL
Det er opplagt at når du spiller i en klubb på et slikt nivå bør du prestere før du snakker
Det gjør dessverre ikke alle.
Jeg skjønner ikke hvorfor Pennant ble tatt inn i varmen igjen uansett.
Håper og tror Hughes er rett mann til å snu dette, det må helt andre takter til mot Fulham.
Gmel
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 04 Okt 2013, 00:15

Pulis vil gå inn i historien som vår mest sukessrike manager! Men, alt har sin tid og den siste sesongen ble tung for han - han evnet ikke å fornye seg og laget og våre styrker de første sesongene ble gjennomskuet og vi ble dessverre et ynkelig skue etter hvert. Hadde TP vært manager i år hadde vi garantert rykket ned! Nå må vi håpe at Hughes er den rette til å ta oss et steg videre, spillemessig, underholdingsmessig og ikke minst få igjen gløden, evnen og den passion vi hadde i våre første PL sesonger. Når det er sagt; det vi viste frem mot Norwich er kanskje det svakeste noen gang i PL, og enda verre enn hva TP noen gang klarte å trykke frem! Men, som Stoke supportere må vi selvfølgelig gi mannen litt tid.
Når det gjelder spillere som nå kommer ut for å rakke ned på TP kan jeg til dels forstå dem; de kan jo ikke si så mye under et regime, først når regimet er falt er det full ytringsfrihet - sånn er det dessverre i idrettsens verden! Når det er sagt så er det mange som har hevet ufattelig store pengesummer i sign-on fee og lønn i Stoke de siste sesongene som IKKE har prestert noe som helst av det de får betalt for - det er et stort tankekors! Dessverre er fotballen nå styrt av griske agenter som hjernevasker spillere til å få et selvbilde som overgår det meste.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 04 Okt 2013, 14:01

Jeg skjønner ikke hvorfor Pennant ble tatt inn i varmen igjen uansett.

Uansett om man har troen på at Pennant kan gjøre en god sesong i år eller ikke, vil jeg minne om at han ordnet oss 3 poeng borte mot West Ham for noen kamper siden. De tre poengene kan bli svært viktige, og han har i det minste tilbakeført litt av lønnen sin til klubben i form av poeng. :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 04 Okt 2013, 15:00

Jada, han har hatt et bra spark.
Føler bare at han ikke er på det nivået som trengs for å heve oss.
Hva gjorde han i fjor?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 04 Okt 2013, 18:28

gmel skrev:Jada, han har hatt et bra spark.
Føler bare at han ikke er på det nivået som trengs for å heve oss.
Hva gjorde han i fjor?

Ifjor kom han på kant med Pulis (som forøvrig trolig var fortjent)....Ble fryst ut av troppen og deretter lånt ut til Championship.
Han var IMO en av våre beste i 11/12 sesongen. Hughes ser nok potensiale og håper å se at han kommer tilbake på samme nivå.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Rikitikitak og 1 gjest