Fellestur med fest på Britannia

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Fellestur med fest på Britannia

Innlegg Per Magne » 10 Sep 2013, 20:31

Hei! Jeg har retur 1920 via København, dersom det er noen andre som reiser da. Jeg har som tidligere nevnt bedt om pick up 2055 på fredagen, da er vi evt tre stk? Jeg kan kontakte Tollgate når det nærmer seg, slik at de vet hvor mange vi er.
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 11 Sep 2013, 08:21

Torstein Norevik skrev:
radiola skrev:Og så håper jeg vi sees i Stoke i november, Torstein? Ja, alle dere andre også!

Det håper jeg virkelig, Ola. :D Har veldig lyst å reise, men har et par utfordringer med logistikken ettersom fruen allerede var booket inn på en annen tur samme helg. 8-) Vi finner nok en løsning, slik at det blir mulig for meg å dra over.... ;)

Da var logistikken ordnet, med barnevakt, fornyet medlemskap, billett til "gildet" på The Brit 2. november, fly og hotell (Holiday Inn Express) på plass. Mangler bare en liten - men vesentlig - detalj, billett til kampen. ;) Men har kontaktet Tollgate og regner med at det ordner seg. :) Litt sen ankomst fredagen (20.55 i Manchester), men satser på å få med meg i alle fall slutten av kvelden på Tollgate, og selvsagt "full pakke" på lørdagen. :D

Da sees vi, både Ola, og dere andre :) Gleder meg veldig til den helga :D

Stor takk til styret for et kjempeopplegg ! Dere gjør en fremragende jobb ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lars Frode » 11 Sep 2013, 10:27

Vi er 4 stk som reiser fra Stavanger Fredag formiddag, lander i Manchester , og retur Mandag. Er det andre som reiser med samme rute(Norwegian)

Mvh
Lars Frode
Lars Frode
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 11 Sep 2013, 14:13

Torstein Norevik skrev:
Torstein Norevik skrev:
radiola skrev:Og så håper jeg vi sees i Stoke i november, Torstein? Ja, alle dere andre også!

Det håper jeg virkelig, Ola. :D Har veldig lyst å reise, men har et par utfordringer med logistikken ettersom fruen allerede var booket inn på en annen tur samme helg. 8-) Vi finner nok en løsning, slik at det blir mulig for meg å dra over.... ;)

Da var logistikken ordnet, med barnevakt, fornyet medlemskap, billett til "gildet" på The Brit 2. november, fly og hotell (Holiday Inn Express) på plass. Mangler bare en liten - men vesentlig - detalj, billett til kampen. ;) Men har kontaktet Tollgate og regner med at det ordner seg. :) Litt sen ankomst fredagen (20.55 i Manchester), men satser på å få med meg i alle fall slutten av kvelden på Tollgate, og selvsagt "full pakke" på lørdagen. :D

Da sees vi, både Ola, og dere andre :) Gleder meg veldig til den helga :D

Stor takk til styret for et kjempeopplegg ! Dere gjør en fremragende jobb ! :D

Flott, Torstein!
Lover at jeg ikke skal legge meg før du sitter i baren på Tollgate med noe godt i glasset!
Sees!
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 11 Sep 2013, 15:24

[/quote]
Flott, Torstein!
Lover at jeg ikke skal legge meg før du sitter i baren på Tollgate med noe godt i glasset!
Sees![/quote]

Høres bra ut, Ola, vi sees ! :) .....og den lille - men vesentlige - detaljen om match-ticket er også i boks, etter sedvanlig hyggelig imøtekommenhet fra Tollgate... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg ErikB » 13 Sep 2013, 10:48

Hei alle Stoke fans, ser fram til fellesturen!
Lander i Manchester, fredag 1.nov kl. 13.00 (KLM via Amsterdam). Noen som vil dele Taxi. Vi er to personer.
ErikB
Ivrig Stokie

TAXI

Innlegg Stoke - HamKam » 13 Sep 2013, 11:21

Reiser fra Torp til Liverpool, sammen med en kompis fredagen kl 17.15 og med retur søndag kl 13.45. Hvis det er flere som skal med samme fly så gi beskjed så spleiser vi på Taxi !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Håkon Banks Steine » 16 Sep 2013, 05:52

Jeg ankommer Manchester fredag kl 10:00 ( Ryanair FR3225 ) Noen andre som kommer med denne flighten?
So, before, you come to break down the door,
Forgive me Delilah I just couldn't take anymore.
Brukerens avatar
Håkon Banks Steine
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 16 Sep 2013, 12:18

Ankommer Manchester Airport torsdag 31 oktober ca klokken 13 lokal tid. Om noen har en ankomsttid som passer så kan vi dele taxi. Tenker å bestille en slik via Tollggate, noe jeg har hørt medfører en adskillig lavere pris enn bare å hoppe inn i første og beste taxi på flyplassen.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest