Torstein Norevik skrev:radiola skrev:Og så håper jeg vi sees i Stoke i november, Torstein? Ja, alle dere andre også!
Det håper jeg virkelig, Ola.Har veldig lyst å reise, men har et par utfordringer med logistikken ettersom fruen allerede var booket inn på en annen tur samme helg.
Vi finner nok en løsning, slik at det blir mulig for meg å dra over....
Torstein Norevik skrev:Torstein Norevik skrev:radiola skrev:Og så håper jeg vi sees i Stoke i november, Torstein? Ja, alle dere andre også!
Det håper jeg virkelig, Ola.Har veldig lyst å reise, men har et par utfordringer med logistikken ettersom fruen allerede var booket inn på en annen tur samme helg.
Vi finner nok en løsning, slik at det blir mulig for meg å dra over....
Da var logistikken ordnet, med barnevakt, fornyet medlemskap, billett til "gildet" på The Brit 2. november, fly og hotell (Holiday Inn Express) på plass. Mangler bare en liten - men vesentlig - detalj, billett til kampen.Men har kontaktet Tollgate og regner med at det ordner seg.
Litt sen ankomst fredagen (20.55 i Manchester), men satser på å få med meg i alle fall slutten av kvelden på Tollgate, og selvsagt "full pakke" på lørdagen.
![]()
Da sees vi, både Ola, og dere andreGleder meg veldig til den helga
![]()
Stor takk til styret for et kjempeopplegg ! Dere gjør en fremragende jobb !
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest