-Tottal- skrev:.....kanskje våre angrepspillere får noe lettere og duganes å jobbe med i tiden fremover.....? Istedenfor en veldig utakknemlig jobb som enslig spiss og for det meste langpasninger, ofte fra egen målvakt fra fem-meter....? Stoke City var best når Pennant og Ethers hadde fart og jobbet fra begge sider. Da ble det skapt sjangser og muligheter til å faktisk skape noe som kan ligne et lag som vil score og vinne kamper uten å legge seg helt flat for å sikre seg poeng.
Jeg er helt enig i det du skriver

. Jeg tror derfor at omlegging av spillestil i seg selv vil føre til at vi skaper flere sjanser og vil score flere mål.
Når det er sagt er jeg likevel veldig klar på at vi bør få inn minst en ny bra spiss, helst to, fordi de vi har ikke er bra nok, herunder ikke effektive nok. Crouch begynner å bli for gammel og er for treg, Jones for ustabil og Jerome brenner for mange sjanser. Ser ikke bort fra at Walters igjen kan bli vår mest målfarlige spiller, ironisk nok, ettersom mange - inkludert meg selv - mener han ikke er bra nok for førsteelleveren..... Men det sier vel kanskje mer om våre øvrige spisser enn om Walters...

En annen sak er at Walters har vært god under pre-season og faktisk var veldig god cupfinalevåren 2011, så det er kanskje lov å håpe på at han kan få en ny vår..... ?