Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg mahoney » 25 Mai 2013, 21:54

Ovis skrev:Når det gjelder hvilken manager som skal ta over etter Tony Pulis så håper eg for Guds skyld at vi styrer unna Mark Hughes. Er overbevist om at han ikkje er det vi trenger for å komme på et høgare nivå. Hvis eg fikk velge av de som har vært nevnt som kandidater så ville eg satsa på :
1. Roberto Di Matteo
2. Roberto Martinez
3. Steve Bould

Enig, Ovis! Inn med Matteo...
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 26 Mai 2013, 09:57

Dette kan uansett ta tid, det er jo en jobb ledig i Everton også, og det er nok mange som ikke vil snakke med Stoke så lenge de har et håp om å få den jobben.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Mai 2013, 20:18

Mark Hughes nevnes igjen som favoritt til jobben som Pulis' etterfølger.

Men han får ikke ta med seg sin nære medarbeider Mike Rigg, som har vært hans Technical Director i både QPR, Man.C og Blackburn.

http://www.express.co.uk/sport/football ... -Stoke-job
Sist endret av Torstein Norevik den 26 Mai 2013, 20:25, endret 1 gang
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 27 Mai 2013, 20:46

For å vera ærleg, Mark Hughes vil eg helst unngå, likar rett og slett ikkje typa. Roy Keane (har heldigvis ikkje sett rykte om han) er lenger ned på lista, men ikkje mykje.

På arbeid sit eg nær "a tractor boy", altså ein Ipswichsupportar, som har høyrt visse rykte om at Stoke skal vera ute etter manageren i Ipswich, Mick McCarthy. Ikkje sikkert det hadde vore det dummaste.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 27 Mai 2013, 22:43

Kjell Ola skrev:For å vera ærleg, Mark Hughes vil eg helst unngå, likar rett og slett ikkje typa. Roy Keane (har heldigvis ikkje sett rykte om han) er lenger ned på lista, men ikkje mykje.

På arbeid sit eg nær "a tractor boy", altså ein Ipswichsupportar, som har høyrt visse rykte om at Stoke skal vera ute etter manageren i Ipswich, Mick McCarthy. Ikkje sikkert det hadde vore det dummaste.

Jeg håper dette ikke er noe annet enn spekulasjoner og løse rykter, uten reell substans, og vil bli overrasket over noe annet sett i lys av Coates' uttalelser om en "new direction". McCarthy ligger lang, langt nede på min ønskeliste. Eller rettere sagt, han er faktisk ikke på min ønskeliste i det hele tatt... :? Han står vel for den samme fysiske fotballen som Pulis har vært eksponent for, og jeg tror ikke vi ville få se noen markant omlegging av spillestil med McCarthy ved roret, der faktorer som tæl og innsats er det som settes i høysetet snarere enn et mer "spillende" lag.

Selv om han fortsatt har sine tilhengere blant Wolves-fansen, har jeg registrert - etter tidigere å ha lest en del innlegg på Wolves sine Teamtalk-sider - at de fleste var glad da han forsvant, selv om også valget av arvtaker (Connor, Solbakken og Saunders) har fått kritikk i ettertid. Han får sin betydelige del av skylden for elendigheten Wolves, fordi laget som ramlet tvers gjennom to divisjoner stort sett var et lag sammensatt etter hans hode.

Styr klar ! :cry:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 28 Mai 2013, 11:01

Ser at Mark Hughes nevnes mer og mer og at han vil bestemme seg i løpet av noen dager. Tror ikke det blir så ille. Hvis vi skal velge Martinez eller De Matteo så må vi jo forvandle hele klubben. Det er managere som vil spille totalt anderledes enn det spillermateriellet som vi har er i stand til. Er litt redd for at det blir for stor endring på kort tid. Mark Hughes klarte seg med relativt små midler både i Blackburn og Fulham men har mislyktes i de klubbene som har brukt penger i bøtter og spann. Nå skal det satses på vårt eget akademi og klubben skal gjøres mer økonimisk uavhengig av Coates familien. Jeg tror Mark Hughes kan gjøre en grei jobb for oss noen sesonger på vei mot noe enda bedre
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 28 Mai 2013, 16:34

Vi må for Guds skyld styre unna Mark Hughes. Han har ingenting å tilføre Stoke. Har absolutt ikkje troa på han som manager. Er stygt redd for at det ender med Stoke som det gjorde med Wolverhampton hvis Mark Hughes blir skjef. Ver så snill Peter Coates, styr unna denne karen og gå for noe med kvalitet. :o
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 28 Mai 2013, 17:11

Jeg ser mange er veldig negative til Hughes, og jeg selv er ikke noe unntak. Men jeg stiller meg selv spørsmålet om hvorfor jeg er negativ, og kommer vel til den erkjennelsen at det i all hovedsak er fordi han "floppet" i QPR, hans seneste jobb. Samtidig vet vi at Harry Redknapp, en av de mer respekterte managerne i PL og sterkt linket til Englands-jobben for bare et par år siden, heller ikke lyktes der.

Når sant skal sies gjorde vel Hughes en bra jobb med Wales, det samme med Blackburn og Fulham med begrensede midler, så litt "så der" i Man.C før han mislyktes helt på Loftus Road.

Kanskje Hughes - når alt kommer til alt - ikke er noe dårlig valg likevel ? Hvis vi ser litt lenger tilbake på hva han har utrettet før fiaskoen med QPR. Og sett i ettertid kan det jo virke som at den jobben var av det mer håpløse slaget for hvem det skulle være.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 28 Mai 2013, 19:24

Kraftige rykter om at Mark Hughes blir ny Stoke-manager!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 28 Mai 2013, 19:42

Er redd vi må utvide garderobene kraftig med Mark Hughes som manager...I QPR var det shopping bonanza uten sidestykke...
mahoney
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest