Kjell Ola skrev:For å vera ærleg, Mark Hughes vil eg helst unngå, likar rett og slett ikkje typa. Roy Keane (har heldigvis ikkje sett rykte om han) er lenger ned på lista, men ikkje mykje.
På arbeid sit eg nær "a tractor boy", altså ein Ipswichsupportar, som har høyrt visse rykte om at Stoke skal vera ute etter manageren i Ipswich, Mick McCarthy. Ikkje sikkert det hadde vore det dummaste.
Jeg håper dette ikke er noe annet enn spekulasjoner og løse rykter, uten reell substans, og vil bli overrasket over noe annet sett i lys av Coates' uttalelser om en "new direction". McCarthy ligger lang, langt nede på min ønskeliste. Eller rettere sagt, han er faktisk ikke på min ønskeliste i det hele tatt...

Han står vel for den samme fysiske fotballen som Pulis har vært eksponent for, og jeg tror ikke vi ville få se noen markant omlegging av spillestil med McCarthy ved roret, der faktorer som tæl og innsats er det som settes i høysetet snarere enn et mer "spillende" lag.
Selv om han fortsatt har sine tilhengere blant Wolves-fansen, har jeg registrert - etter tidigere å ha lest en del innlegg på Wolves sine Teamtalk-sider - at de fleste var glad da han forsvant, selv om også valget av arvtaker (Connor, Solbakken og Saunders) har fått kritikk i ettertid. Han får sin betydelige del av skylden for elendigheten Wolves, fordi laget som ramlet tvers gjennom to divisjoner stort sett var et lag sammensatt etter hans hode.
Styr klar !