pål - lillehammer skrev:Mark Hughes lyktes veldig godt i Blackburn og Fulham og bomma i QPR og Man C. Tror det kan bli ganske bra meg Mark jeg. Spiller en type fotball som gjør at ikke forskjellen fra i dag blir ekstrem anderledes men går i riktig retning. Med Roberto Martinez eller Gus Poyet blir forandringen veldig stor og det er om ikke annet et faremoment hvis vi ikke bytter ut hele spillerstallen.
-Tottal- skrev:Det positive med TP var etter min mening - at han skapte et veldig stabilt Stoke lag - til endesløs frustrasjon vs noen ekstreme oppturer. Når f.eks Crouch fikk inn 1-1 mot ManU i forrige sesong, var det med et Stoke lag som fikk mitt foppalhjerte til å banke noen slag ekstra (og ikke minst gållen og 1-1 mot ManCity...tidenes PL scoring ?) Også når Liverpool fikk stryk med 3-1 denne sesongen, da var det nesten bare strake veien oppover. Men slik ble det jo ikke. Tabellen juger sjeldent, og SC 2013 er ikke bedre enn et lag som sliter et sted mellom nedrykk og nesten midten. Og de siste måneder har vært mest trist og skuffende hvis ambisjoner ikke er mer enn å kjempe for overlevelse. Jeg håper den neste manager er like jordnær som Pulis, men med mer offensive fibre i kroppen. Det trengs virkelig om det skal være et håp om et høyere nivå. For det ER faktisk mulig å ha over 50 % ballbesittelse i 90 minutter pluss (ikke minst på Brittania), og samtidig plukke poeng ganske flittig. Selv for trause Stoke City, som er mest kjent for knotter og knokler i stor lufthøyde og fri utfoldelse.
Er en stor tilhenger av at klubben bør bygges opp litt etter litt, og håper virkelig at det blir en stabil vei videre som peker oppover. Sesongen 2013/14 blir trolig den mest spennede siden opprykk for fem år siden.
Morten T. skrev:Stoke skal ha forespurt Hughes:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... ughes.html
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest