Takk Pulis!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Takk Pulis!

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 12:35

Knut Ole skrev: Dette vurdert fra en barkrakk i Oslo 5.

Du er tidlig på`n! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 22 Mai 2013, 16:37

Jeg er også veldig takknemlig for det TP har gjort for mitt kjære Stoke. Det er mange grunner til at vi nå har blitt en etablert PL klubb, men TP skal for alltid ha sin del av æren. Og, jeg har alltid hatt sansen for TP, mest som type; erkebritisk, ærlig, med sunt folkevett og gode holdninger i tillegg til et bra samfunnsengasjement. Som manager har jeg dessverre den siste tiden innsett at klubben trenger en annen. Jeg er i utgangspunktet godt fornøyd med å bli nr 10 eller 13 i verdens tøffeste liga. Men jeg er samtidig sikker på at vi med TP som manager ville falle dypere og dypere og i løpet av et år eller to og havnet i Wankership igjen - og dit vil vi jo ikke! At han avslutter sitt managerforhold til Stoke City nå tror jeg bestemt er i "grevens tid"! Nå får vi inn en litt mer moderne manager som får tid til å hente inn de riktige spillerne, 5-6 stykker og forvandle en del av de vi har tilbake til fotballSPILLERE. At fansen får skylden for avgangen synes jeg blir litt søkt, men det er et faktum at vi har spilt usedvanlig dårlig fotball over lang tid og kombinerer du det med dårlig poengfangst, spillere som har klippekort og mange bomkjøp så blir det jo et visst trykk fra en dedikert supporterskare! Men, Peter Coates og familien bestemmer og forhåpentligvis lykkes de fortsatt med klubben som de jo også er glade i. (selv om jeg leste et rykte i dag at de forberedte et salg av klubben til noen amerikanere......!)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 22 Mai 2013, 17:02

Svein Nilsen skrev:Jeg er også veldig takknemlig for det TP har gjort for mitt kjære Stoke. Det er mange grunner til at vi nå har blitt en etablert PL klubb, men TP skal for alltid ha sin del av æren. Og, jeg har alltid hatt sansen for TP, mest som type; erkebritisk, ærlig, med sunt folkevett og gode holdninger i tillegg til et bra samfunnsengasjement. Som manager har jeg dessverre den siste tiden innsett at klubben trenger en annen. Jeg er i utgangspunktet godt fornøyd med å bli nr 10 eller 13 i verdens tøffeste liga. Men jeg er samtidig sikker på at vi med TP som manager ville falle dypere og dypere og i løpet av et år eller to og havnet i Wankership igjen - og dit vil vi jo ikke! At han avslutter sitt managerforhold til Stoke City nå tror jeg bestemt er i "grevens tid"! Nå får vi inn en litt mer moderne manager som får tid til å hente inn de riktige spillerne, 5-6 stykker og forvandle en del av de vi har tilbake til fotballSPILLERE. At fansen får skylden for avgangen synes jeg blir litt søkt, men det er et faktum at vi har spilt usedvanlig dårlig fotball over lang tid og kombinerer du det med dårlig poengfangst, spillere som har klippekort og mange bomkjøp så blir det jo et visst trykk fra en dedikert supporterskare! Men, Peter Coates og familien bestemmer og forhåpentligvis lykkes de fortsatt med klubben som de jo også er glade i. (selv om jeg leste et rykte i dag at de forberedte et salg av klubben til noen amerikanere......!)

Bra konklusjon og sammendrag bestefar ..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 17:25

Svein Nilsen skrev:At fansen får skylden for avgangen synes jeg blir litt søkt, men det er et faktum at vi har spilt usedvanlig dårlig fotball over lang tid og kombinerer du det med dårlig poengfangst, spillere som har klippekort og mange bomkjøp så blir det jo et visst trykk fra en dedikert supporterskare

Supportere har mye makt og mang en fotballmanager har måttet ta sin hatt å gå når disse har vist sin misnøye. Noen få ganger kan fansens mishagsytringer føre til forbedringer, men vanligvis ikke. Klubbledelser som har turt å stå i mot presset( verdens beste eksempel er Sir Alex i 1989 i Man U ) har mange ganger fått rett i sin satsing på kontinuitet. Det finnes jo også mange måter å være dedikert på. Okei, de som bruker de rammeste kraftglosene og viser omverdenen at de er "sinna" FREMSTÅR muligens som mer dedikerte, men for meg kan det like gjerne være en person som ser verdien av kontinuitet.
Fordelen her er uansett at vi får inn en ny manager før neste sesong ruller i gang og det øker sjansen for at det skal gå bra, men jeg er mest spent på hvem som skal føre skuta videre og hvilke spillere som selges/kjøpes. Jeg tror nok at klubbens neste manager skal slite med å levere bedre resultater enn Pulis sett over tid, men jeg håper jeg tar feil i at klubben går inn i en kritisk fase de to neste sesongene.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 22 Mai 2013, 17:43

Alle er like spente på dugnaden og oppryddingen med en ny manager.

Jeg håper og tror at daukjøtt forsvinner...
Så får vi se på hva som kommer inn.

Det er jo ingen hemmelighet at Stoke ikke fremstår som den kuleste klubben, og at det kan være vanskelig å få de gode spillerne til oss.
Men, om vi får en spennende manager, med ambisjoner og spennende filosofi, og som tør, så kanskje...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 22 Mai 2013, 17:46

Det vil være med en skrekkblandet fryd vi går inn i sommerferien og silly season...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 18:16

Lilledino skrev:Jeg håper og tror at daukjøtt forsvinner....

Helt konkret, HVEM vil du ha ut i dagens tropp og hvorfor?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Mai 2013, 20:53

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Mai 2013, 09:46

Så denne mannen hadde IKKE ambisjoner?:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... -Pott.html

Hat gjør blind, men det er synd og skam at beslutningstagerne låner øre til disse folka som skriker høyest, men uten innhold... :(
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 25 Mai 2013, 10:31

Er veldig usikker på om det var rett å gi Pulis fyken. Gresset er ikkje alltid grønnere på andre siden. Med Pulis veit vi ka vi får, nå er alt meir uvisst. At TP hadde tanker og planer for fremtiden, viser at det å bygge stein på stein for så utvikle seg litt etter litt kan være veien å gå. At siste halvdel av sesongen har vert så som så med tanke på utvikling er nok rett, men vi spilte da ganske brukbart første halvdel?
For å komme fremover må vi av og til ta et steg tilbake, men ønsker ikkje å ta et steg ned i divisjoner for å komme tilbake. Eg tar heller 13- 15 plass i PL kvart år med det som blir kalla kjedelig fotball, fremfor å kjempe om play of plass i Championship med sexy fotball. For meg er det ikkje kjedelig å sjå Stoke spille!
Takk, Pulis for at du har tatt Stoke fram i rampelyset. For min del kunne du fått fortsette med det du hadde på gang. Blir spennende å følge med på hva som skjer i fremtiden. Eg håper ikkje det blir for store forandringer, det skal fremdeles gjøre vondt å møte Stoke!
Oddvin
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest