Knut Ole skrev: Dette vurdert fra en barkrakk i Oslo 5.
Du er tidlig på`n!

Knut Ole skrev: Dette vurdert fra en barkrakk i Oslo 5.
Svein Nilsen skrev:Jeg er også veldig takknemlig for det TP har gjort for mitt kjære Stoke. Det er mange grunner til at vi nå har blitt en etablert PL klubb, men TP skal for alltid ha sin del av æren. Og, jeg har alltid hatt sansen for TP, mest som type; erkebritisk, ærlig, med sunt folkevett og gode holdninger i tillegg til et bra samfunnsengasjement. Som manager har jeg dessverre den siste tiden innsett at klubben trenger en annen. Jeg er i utgangspunktet godt fornøyd med å bli nr 10 eller 13 i verdens tøffeste liga. Men jeg er samtidig sikker på at vi med TP som manager ville falle dypere og dypere og i løpet av et år eller to og havnet i Wankership igjen - og dit vil vi jo ikke! At han avslutter sitt managerforhold til Stoke City nå tror jeg bestemt er i "grevens tid"! Nå får vi inn en litt mer moderne manager som får tid til å hente inn de riktige spillerne, 5-6 stykker og forvandle en del av de vi har tilbake til fotballSPILLERE. At fansen får skylden for avgangen synes jeg blir litt søkt, men det er et faktum at vi har spilt usedvanlig dårlig fotball over lang tid og kombinerer du det med dårlig poengfangst, spillere som har klippekort og mange bomkjøp så blir det jo et visst trykk fra en dedikert supporterskare! Men, Peter Coates og familien bestemmer og forhåpentligvis lykkes de fortsatt med klubben som de jo også er glade i. (selv om jeg leste et rykte i dag at de forberedte et salg av klubben til noen amerikanere......!)
Svein Nilsen skrev:At fansen får skylden for avgangen synes jeg blir litt søkt, men det er et faktum at vi har spilt usedvanlig dårlig fotball over lang tid og kombinerer du det med dårlig poengfangst, spillere som har klippekort og mange bomkjøp så blir det jo et visst trykk fra en dedikert supporterskare
Lilledino skrev:Jeg håper og tror at daukjøtt forsvinner....
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest