Som mange andre flinke mennesker opp gjennom så ble du felt av din egen samtid.
Thank You og lykke til videre! Være seg om det blir Everton, USA, Cardiff, landslaget til Wales eller ingenting.
En stor mann!

Morten T. skrev:Bare fremtiden vil gi et riktig og sannferdig bilde av mannens prestasjoner.
Som mange andre flinke mennesker opp gjennom så ble du felt av din egen samtid.
Thank You og lykke til videre! Være seg om det blir Everton, USA, Cardiff, landslaget til Wales eller ingenting.
En stor mann!
TrondG skrev:Det lå en rørende filmsnutt om denne 2-1 kampen mot Villa på TV2s nettsider før, men de har fjernet den. Noen som har en link til film fra kampen? Uansett, det å stille opp på kamp samme dag som ens mor går bort viser hvor dedikert Tony Pulis har vært ovenfor klubben vår. Selv om han blir betraktet som en dinosaur av mange, er TP en mann som forlater klubben vår med hodet hevet og rak rygg.
Ingen kan betvile den innsats og dyktighet Pulis har vist i sin tid hos Stoke, og jeg tror nok samtlige Stoke-fans - det være seg om man ønsket han vekk eller ei - anerkjenner de fantastiske resultatene Tony har skapt for oss.
Jeg vil savne capsen, joggedressen og hylingen fra sidelinjen fra en av klubbens viktigste managere gjennom tidene! Lykke til videre Pulis!
vegar56 skrev:Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, men dette kan være en av de største feilene Stoke noensinne har gjort.TrondG skrev:Det lå en rørende filmsnutt om denne 2-1 kampen mot Villa på TV2s nettsider før, men de har fjernet den. Noen som har en link til film fra kampen? Uansett, det å stille opp på kamp samme dag som ens mor går bort viser hvor dedikert Tony Pulis har vært ovenfor klubben vår. Selv om han blir betraktet som en dinosaur av mange, er TP en mann som forlater klubben vår med hodet hevet og rak rygg.
Ingen kan betvile den innsats og dyktighet Pulis har vist i sin tid hos Stoke, og jeg tror nok samtlige Stoke-fans - det være seg om man ønsket han vekk eller ei - anerkjenner de fantastiske resultatene Tony har skapt for oss.
Jeg vil savne capsen, joggedressen og hylingen fra sidelinjen fra en av klubbens viktigste managere gjennom tidene! Lykke til videre Pulis
TAKK, Pulis
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest