Takk Pulis!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Takk Pulis!

Innlegg Morten T. » 21 Mai 2013, 22:52

Bare fremtiden vil gi et riktig og sannferdig bilde av mannens prestasjoner.
Som mange andre flinke mennesker opp gjennom så ble du felt av din egen samtid.

Thank You og lykke til videre! Være seg om det blir Everton, USA, Cardiff, landslaget til Wales eller ingenting.

En stor mann!

Bilde
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Takk Pulis!

Innlegg Torstein Norevik » 21 Mai 2013, 23:08

Morten T. skrev:Bare fremtiden vil gi et riktig og sannferdig bilde av mannens prestasjoner.
Som mange andre flinke mennesker opp gjennom så ble du felt av din egen samtid.

Thank You og lykke til videre! Være seg om det blir Everton, USA, Cardiff, landslaget til Wales eller ingenting.

En stor mann!

Bilde

Enig ! Pulis skal ha stor takk for jobben han har gjort, han bør absolutt huskes med respekt, det fortjener han :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg einark » 22 Mai 2013, 00:15

Jeg var på FA-cupfinalen på Wembley den 11. mai 2011, og kommer til å huske denne T-skjorteteksten til mitt siste åndedrag: "In Pulis We Trust!".
Brukerens avatar
einark
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 22 Mai 2013, 00:23

Det lå en rørende filmsnutt om denne 2-1 kampen mot Villa på TV2s nettsider før, men de har fjernet den. Noen som har en link til film fra kampen? Uansett, det å stille opp på kamp samme dag som ens mor går bort viser hvor dedikert Tony Pulis har vært ovenfor klubben vår. Selv om han blir betraktet som en dinosaur av mange, er TP en mann som forlater klubben vår med hodet hevet og rak rygg.

Ingen kan betvile den innsats og dyktighet Pulis har vist i sin tid hos Stoke, og jeg tror nok samtlige Stoke-fans - det være seg om man ønsket han vekk eller ei - anerkjenner de fantastiske resultatene Tony har skapt for oss.

Jeg vil savne capsen, joggedressen og hylingen fra sidelinjen fra en av klubbens viktigste managere gjennom tidene! Lykke til videre Pulis!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 22 Mai 2013, 04:41

TrondG skrev:Det lå en rørende filmsnutt om denne 2-1 kampen mot Villa på TV2s nettsider før, men de har fjernet den. Noen som har en link til film fra kampen? Uansett, det å stille opp på kamp samme dag som ens mor går bort viser hvor dedikert Tony Pulis har vært ovenfor klubben vår. Selv om han blir betraktet som en dinosaur av mange, er TP en mann som forlater klubben vår med hodet hevet og rak rygg.

Ingen kan betvile den innsats og dyktighet Pulis har vist i sin tid hos Stoke, og jeg tror nok samtlige Stoke-fans - det være seg om man ønsket han vekk eller ei - anerkjenner de fantastiske resultatene Tony har skapt for oss.

Jeg vil savne capsen, joggedressen og hylingen fra sidelinjen fra en av klubbens viktigste managere gjennom tidene! Lykke til videre Pulis!

Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, men dette kan være en av de største feilene Stoke noensinne har gjort.
TAKK, Pulis :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 22 Mai 2013, 08:27

vegar56 skrev:
TrondG skrev:Det lå en rørende filmsnutt om denne 2-1 kampen mot Villa på TV2s nettsider før, men de har fjernet den. Noen som har en link til film fra kampen? Uansett, det å stille opp på kamp samme dag som ens mor går bort viser hvor dedikert Tony Pulis har vært ovenfor klubben vår. Selv om han blir betraktet som en dinosaur av mange, er TP en mann som forlater klubben vår med hodet hevet og rak rygg.

Jeg vil savne capsen, joggedressen og hylingen fra sidelinjen fra en av klubbens viktigste managere gjennom tidene! Lykke til videre Pulis

Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, men dette kan være en av de største feilene Stoke noensinne har gjort.
TAKK, Pulis :!:

Jeg håper og tror at du tar feil, og jeg tror at dette var fornuftig. Men, det er sikkert noen som vil i ettertid vil si "Hva var det jeg sa ". Uansett tor jeg dette er rett. Vi får nå se hvem som kommer og at vedkommende får ro og tid på seg, til å forankre sin fotballfilosofi og strategi.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 22 Mai 2013, 10:40

Denne linken «Takk Pulis» skriver jeg gjerne en hilsen på. Har hatt mye sans for Pulis, samtidig må det må sies at mannens stahet og også har framkalt irritasjon og frustrasjon.
Pulis har blødd for drakta i 7 år. Han har hevet klubben min fra å ha status i en bakgårdstilværelse til å kvittere fem sesonger i PL. Jeg har sansen for det britiske, det dedikerte, det energiske, de defensive kvaliteter, det dyktige, (og må innrømme) det ærlige og medmenneskelige. Dette vurdert fra en barkrakk i Oslo 5.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 11:55

Har sett en del artikler de siste timene på at fansen spilte en stor rolle i forhold til avskjedigelsen av kanskje tidenes beste manager i klubben. Det betyr på mange måter at ballen er spilt over til "De Misfornøyde". De vil få en del å svare for hvis dette går galt, men de kan også slå seg på brystet hvis det går bra. Går det dårlig så føler jeg meg uansett rimelig trygg på at "De Misfornøyde" vil sno seg unna da også. Da tipper jeg at kritikken vil gå på fundamentet Pulis har etterlatt seg og at det vil være skyld i elendigheta... :ugeek:

Jeg ser at den gamle spiss-helten Alan Brazil er villig til å sette penger på at Stoke vil plassere seg dårligere neste år. Han om det.

Personlig tror jeg de to neste sesongene vil bli ekstremt viktige og at klubben har gjort seg sårbar nå. Forandringen bør skje i et passe tempo og ikke for fort, og derfor blir det svært spennende å se hvem som kommer inn og dennes idèer om spillestil og visjoner. Jeg ser også at flere av spillerne nærmest er i sjokk og skjønner lite av dette.

Fisket også fram en artikkel i Mirror som sier at Pulis skal ha falt helt ut av det med Tony Scholes og noen spillere. Slike faktorer kan jo selvfølgelig også ha spilt inn.

Uansett om man er enig eller uenig i om Pulis burde bli, så er avskjedigelsen mer i tråd med det som er rasjonelt. Jeg takker høyere makter( nei, jeg er jo ateist så det går ikke allikevel :mrgreen: ) for at Coates holdt på Pulis sesongen ut og ikke hørte på de som ville ha han ut allerede da. Et bytte mellom sesongene er tross alt det minste av ondene og gir en ny fyr bedre tid til å bygge.

Så har vi et litt følsomt tema til slutt: Er Stokesupportere "Verdens beste" og "helt unike" som vi kanskje har likt å tro i noen år? Jeg mener bestemt nei etter mange års observasjon. De skiller seg hverken positivt eller negativt fra andre supportergrupperinger og har egentlig blitt som de fleste supportere av lag som har ligget i PL noen år: Bortskjemte, kravstore og godt vant. Neste sesong kommer Cardiff og Hull opp og de vil garantert ha det beste "trøkket" på tribunene, slik som alle andre nyopprykkede lag, men etterhvert som det blir en vanesak å møte Aston Villa, Tottenham, Everton og West Ham, så fader det ut. Dessverre.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 22 Mai 2013, 12:10

En trist dag for alle oss Stokies! Lykke til videre Tony!
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 12:22

The Sentinel summerer opp litt av hvert fra avisene:

http://www.thisisstaffordshire.co.uk/st ... z2U10xfLkX
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke