Morten T. skrev:Greit det Trond, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man ikke kan debattere, legge ut bilder osv. HER, hvis man allerede gjør det på facebook...TrondG skrev:Jeg mener at en Facebook-side er vel og bra; den samler norske fans, man kan diskutere på siden og informasjon ang. SCSON blir lagt ut. Men, om det er noen som frykter for kvaliteten her på forumet tror jeg ikke man trenger å bekymre seg. Dette forumet har vart lenger, og vi har en god del aktive typer som både har vært her lenge og noen (som meg) som har blitt aktiv i løpet av de siste sesongene. Jeg ser ikke for meg at vi trenger å samle noe som helst på ett sted, for jeg mener at dette forumet bør være klubbens "hovedsted". Facebook-siden et nyttig virkemiddel for å verve nye fans, og et greit sted å kikke innom om en ønsker å få med seg nyhetsartikler om Stoke City etc.
Grunnen til at jeg nevner det er at man( sannsynligvis ) får et mer levende miljø hvor flere bidrar. Det er sårt tiltrengt. Det går litt på det latinske slagordet til Stoke: Vis Unita Fortior som fritt oversatt betyr noe sånn som: "Sammen er vi sterkere".
Nå kan det fort skje at noen henger der og andre der og da er det vel legitimt å spørre om det er greit?
For meg spiller det ingen rolle hva man måtte velge. Facebook-siden har sålangt bare vært en side hvor det er blitt postet en del nyhetsartikler. Det er ingen diskusjoner på siden, og det er mye mer aktivitet her inne på forumet. Her har vi flere forumseksjoner, gode diskusjoner, tippekonkurranser og så videre. Dette vil man aldri få til på en Facebook-side såfremt man ikke velger å "flytte" SCSONs forum over på Facebook. Jeg ser gjerne at folk søker seg til dette forumet, og da kan man jo for eksempel oppfordre til det via Facebook-siden. Aktiviteten her på forumet tror jeg uansett vil fortsette som før, og forhåpentligvis bli bedre. Det er tross alt oss, brukerne, som bestemmer kvaliteten på forumet!