jørgen skrev:Å gi Pulis sparken vil for stakkars Walters medføre det samme! Tviler på at han spiller alle kampene neste sesong
Walters blir mes sannsynlig å se lang nede i divisjonene.. Om han i det hele tatt får en jobb som fotballspiller..
jørgen skrev:Å gi Pulis sparken vil for stakkars Walters medføre det samme! Tviler på at han spiller alle kampene neste sesong
Lilledino skrev:jørgen skrev:Å gi Pulis sparken vil for stakkars Walters medføre det samme! Tviler på at han spiller alle kampene neste sesong
Walters blir mes sannsynlig å se lang nede i divisjonene.. Om han i det hele tatt får en jobb som fotballspiller..
Knut Ole skrev:Lilledino skrev:jørgen skrev:Å gi Pulis sparken vil for stakkars Walters medføre det samme! Tviler på at han spiller alle kampene neste sesong
Walters er en relativt primitiv spiller i PL perspektiv. Intrykket av han ble desverre trukket spesielt ned på skalaen fordi han alltid ble brukt i en periode i vinter da han var helt ute av form. Enig i at TP ikke traff veldig godt i der. Samtidig....Walters er vår toppskårer i 2012/13.
Torstein Norevik skrev:Walters blir mes sannsynlig å se lang nede i divisjonene.. Om han i det hele tatt får en jobb som fotballspiller..
Morten T. skrev:Okei, han er ikke Messi, men han har spilt 17 landskamper de to siste årene for et ganske godt irsk landslag ledet av selveste Trappatoni. Han er jo ikke helt borte, men for min del gjør det ingenting å erstatte han, Jones og en god bunch andre spillere med noe bedre. Rett og slett fordi jeg mener at mange av spillerne ikke gjorde den jobben de skulle for at klubben skulle få resultater( og det samme gjelder alle disse som kom inn fra benken også ). Jeg mener det var hovedproblemet i årets sesong. At de spillerne som tauer inn absurde summer uke inn og uke ut, ikke presterte. Og det hjalp heller ikke å dytte inn andre folk. De var like slakke i strikken, men selvfølgelig: å tuppe ut 20 spillere er urealistisk, da er det mer behagelig å gjør det enkelt...
Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:Okei, han er ikke Messi, men han har spilt 17 landskamper de to siste årene for et ganske godt irsk landslag ledet av selveste Trappatoni. Han er jo ikke helt borte, men for min del gjør det ingenting å erstatte han, Jones og en god bunch andre spillere med noe bedre. Rett og slett fordi jeg mener at mange av spillerne ikke gjorde den jobben de skulle for at klubben skulle få resultater( og det samme gjelder alle disse som kom inn fra benken også ). Jeg mener det var hovedproblemet i årets sesong. At de spillerne som tauer inn absurde summer uke inn og uke ut, ikke presterte. Og det hjalp heller ikke å dytte inn andre folk. De var like slakke i strikken, men selvfølgelig: å tuppe ut 20 spillere er urealistisk, da er det mer behagelig å gjør det enkelt...
Jeg tror neppe det var hverken behagelig eller enkelt for Coates å tuppe Pulis.....
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest