Morten T. skrev:Sidibe er jo snart frisk...Torstein Norevik skrev:JonC skrev:Startet ikke mot Svanene i dag fordi han kanskje da ville ha ødelagt for sin framtidige klubb...
http://www1.skysports.com/football/news ... Stoke-City
Pulis virker ikke akkurat desperat etter å beholde Jones![]()
Selv om vi trenger i alle fall èn, og kanskje to nye backer, så håper jeg at pengene ved et eventuelt salg av Jones brukes på en ny og enda bedre spiss, og at vi ikke satser alle kortene på Crouch/Owen/Jerome.
Crouch har vært svak den siste tiden, mens at Owen er altfor skadeutsatt og har også vært ganske anonym, selv om han scoret i går. Jerome har faktisk vært den friskeste av disse, men er heller ikke han god nok til at vi skal tenke på han som den som kan garantere oss et tosifret antall scoringer per sesong.
Selges Jones må vi få inn en ny spiss som fremstår som et udiskutabelt førstevalg på denne plassen!![]()
Nei, jeg tipper det er planen: Ut med Jones og inn med en tilsvarende type som ikke nødvendigvis er så mye bedre, men forholdsvis lik i stilen. Det KAN f.eks. bli Carlton Cole( som vi har vært linka til før ), det kan også hende at Pulis tar sjansen på å revitalisere en spiller som er helt ute av det, f.eks. Darren Bent.
Eller kanskje nok en amerikaner?
Backer bør inn, men måten Stoke spiller på favoriserer egentlig ikke en moderne backtype. De blir altfor offensive. Pulis vil heller ha vinger som kan jobbe steinhardt defensivt enn backer som tar risiko offensivt.
Jeg tror det kommer inn en back i januar, men er ikke helt sikker...
At jeg kunne glemme Sidibe....

Neida, det kan godt være at du har rett i det du skriver i forhold til hvilke tanker som finnes omkring nye spisser, uten at jeg tror at en Carlton Cole vil bli noen stor suksess hos oss han heller...

Når det gjelder backer, som vi alle har skreket etter, så er det gode poenger du har der.

Mye godt kan sies om Pulis, men han vil aldri bli typen som vil ta de store sjansene....

Samtidig har han vel varslet at en ny venstre-back kunne bli aktuelt pga Wilsons skade, og Coates har vel også signalisert vilje til å yte penger til et slikt kjøp. Men....tiden går og det nærmer seg faktisk at Wilson snart kan være tilbake (februar en gang ?), og da spørs det om lysten til å spytte ut pundsedler er like stor, nå som Wilsons comeback nærmer seg... ? Jeg tror kanskje ikke det....