Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg mfkpotter » 19 Apr 2013, 10:57

Morten T. skrev:Interessante synspunkter fra en av de beste managerne Stoke, etter mitt syn, har hatt.:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22204110

Uenig med Macari her, tror ikke de fleste supportere har høye forventninger med dette laget.
De fleste skjønner at dagens lag ikke er noe topp lag, tror også de fleste ikke bryr seg om det blir 11 eller 16 plass.
Det supportere derimot bryr seg om, er et lag som ikke evner å ha et eneste skudd på mål i kamp etter kamp. De begynner også å gå lei en taktikk som viser seg udugelig i stort sett hver eneste kamp.
TP er uansett ferdig, jeg bare håper at neste manager tar over et lag i PL...
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2013, 14:54

QPR sin manager, Harry Redknapp, mener at kritikken mot Pulis er "unfair":
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 80440.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 19 Apr 2013, 15:12

Hvis QPR rykke ned (noe de gjør..).... å mr Pulis må gå te sommer`n.....kanskje Harry Redknapp e vår nye manager????????...:-))
monken
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 19 Apr 2013, 21:18

Ser gjerne at Harry Red blir Stoke City sin nye manager neste sesong.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 20 Apr 2013, 14:53

-Tottal- skrev:Ser gjerne at Harry Red blir Stoke City sin nye manager neste sesong.

Flott, liker_)
monken
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 20 Apr 2013, 20:15

Harry er hjertlig velkommen for meg..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 21 Apr 2013, 09:47

Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Apr 2013, 16:27

-Tottal- skrev:Ser gjerne at Harry Red blir Stoke City sin nye manager neste sesong.

Han er jo erke-britisk og var vel på en måte læremesteren til Pulis. Han fokuserer først og fremst på å gjøre ting enkelt og på spillernes individuelle kvaliteter. Han bryr seg veldig lite om taktikk( som en del andre britiske managere ) og mener at betydningen av 4-4-2 og de greiene der er overvurdert.
Han har jo mislykkes kraftig i QPR på tross av en gruppe med meget gode spillere, men har gjort det bra i andre klubber. Vennskapet mellom han og Pulis går mange år tilbake i tid( helt tilbake til da Pulis spilte i Bournemuth, faktisk ). Jeg tror ikke han tar over, men han er ganske flink, synes jeg.

Ser at Steve Bould nevnes også. Okei, han er en "local lad", men har null erfaring bortsett fra at han ble flyttet et par hakk opp i Arsenal-hierarkiet fordi Wenger trengte hjelp til å skikk på et forsvar som lakk som en sil. Vi får se.

Jeg tror det mest sannsynlige er at Pulis fortsetter neste sesong også, men det kan også avhenge av hva som skjer de siste kampene og hvilken plassering klubben havner på til slutt. Greier klubben å klatre noen plasseringer på tabellen de siste fire kampene så vil det nok ( med rette i så tilfelle ) stilne mye av kritikken, men i motsatt fall vil jo kritikerne få vann på mølla og da kan det gå mot et managerbytte.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 24 Apr 2013, 16:33

Uansett hvem det blir, håper jeg at manager bytte kommer på agendaen, og at det brukes tid på strategi, fremdrift og ikke minst målsetning.

TP sier hele tiden at han er happy med å holde seg i verdens beste liga. Vi trenger noen som tar oss videre.. Har høyere ambisjoner enn TP. Jeg mener han må bort nå, dessverre-- Likevel vil jeg være den første som vil synes det er leit. TP har tatt oss dit vi er ..

Men, han klarer ikke å ta oss videre... Og det vil vi vel alle ??
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Apr 2013, 17:02

Lilledino skrev:Uansett hvem det blir, håper jeg at manager bytte kommer på agendaen, og at det brukes tid på strategi, fremdrift og ikke minst målsetning.

TP sier hele tiden at han er happy med å holde seg i verdens beste liga. Vi trenger noen som tar oss videre.. Har høyere ambisjoner enn TP. Jeg mener han må bort nå, dessverre-- Likevel vil jeg være den første som vil synes det er leit. TP har tatt oss dit vi er ..

Men, han klarer ikke å ta oss videre... Og det vil vi vel alle ??

En del av "problemet" i fotball, GENERELT SETT, er at litt for mange eiere og supportere er alt for utålmodige og mister litt av gangsynet etter en periode med fremgang. Mye vil ha mer og faen vil ha fler...

For å være helt ærlig så tror jeg egentlig ikke dette dreier seg så mye om resultater. Selvfølgelig er det bra gjort av en klubb på Stoke sin størrelse å spille i PL, det er bare å gå igjennom tabellen i Championship. Der ligger de på rekke og rad, klubber som enten gapte over for mye, la om stilen, sparka managere og gjorde en rekke andre feilvalg. Jeg kan vedde gode penger på at alle disse klubbene glatt hadde bytta plass med Stoke hvis de hadde fått muligheten.

Nei, det jeg tror det går på er noe såpass enkelt som: Underholdning.
Jeg tror flere er møkka lei av spillestilen og da får en del vann på mølla når det blir tap.
Varemerket til Stoke var jo: We`ll play how we want, men det ordspråket gjelder jo ikke lenger når det tapes. Ved seier så angripes ikke spillestilen og taktikken, snarere tvert i mot( eller det ties om det ), men ved tap så betyr plutselig det estetiske noe.

Personlig synes jeg det estetiske er underordna når man er supporter av et lag, men at det er feiende flott( men følelsesløs ) tidtrøyte å se f. eks. Bayern mot Barca.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest